Fantasy MptoGP

Va i helvete....
Tvåa i Sporthojligan och tolva totalt....WTF?? Man kanske ska tippa ett par rader när man ändå är på gång. Fast just det...second place is the first loser, så jag taggar ner igen :D
/Joel

Märkligt, jag ser att såväl Gubbstrutt som Dö'skallen har skrivit nya inlägg, men kan likväl inte läsa vad som står i dem. Nåja, det var säkert inget viktigt ändå...

Nåväl, jag kan istället nöjt konstatera att man ligger lååååångt före den lytte värmlänningen iaf, som sig bör. :tomten

valmers skrev:
Åja, sälj inte skinnet innan björnen är skjuten. :mad:

Vad är det där för Lemmy-wanna-be du har på din avatar? Är det Ålfiskar'n som har förlagt trimmern nu igen? :D

Ahh, 12'e plats ligger mitt brutala racingteam på ser jag! :yoparty

Återigen fick Herrljunga-Iglesias och Träbenet storstryk ( 19 respektive 29 poäng) och dessutom får Torkel se upp för Goodstuff Racing börjar röra på sig, det enda som krävs för toppnoteringar är att Bridgestone får ordning på sina däck. :mad:

Anfäkta anamma! Nu gick Gråben förbi med ynka två poäng! GAAAAH! :4skrika

abstruse skrev:
Anfäkta anamma! Nu gick Gråben förbi med ynka två poäng! GAAAAH! :4skrika
Ja, vad är det med det då? Nog för att jag har ett outsider-lag, men du har ju satsat på det gröna gänget. Kan man vara förvånad över dåliga resultat då?

valmers skrev:
Ja, vad är det med det då? Nog för att jag har ett outsider-lag, men du har ju satsat på det gröna gänget. Kan man vara förvånad över dåliga resultat då?

Vänta bara, vi ska ta över världen!

Men inte just idag... :gnissla

Det är ju mer pga Nakano än pga hojarna som det teamet har poäng öht. Om Bridgestone fixade lika bra racedäck som kvaldäck skulle det vara intresantare.

*/ ?>
Back