Chris Ash
Kapten Gars
Chrille skrev:Syns inte det...
Hähä, förjävla cool bild! Du ser fan ut som Lemmy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Naturligtvis. Sån här skit ska inte behöva inträffa. Det finns tyvärr alltför många idioter här i världen...
Chris Ash skrev:Hähä, förjävla cool bild! Du ser fan ut som Lemmy!
Nej, det är synd om dem. Villkorlig dom och vård räcker.gladh skrev:Det skriver jag under på. Hoppas att de som har gjort detta får långa och kännbara straff. Det som har hänt kan aldrig ursäktas. På precis samma sätt som ingen kränkning av individers frihet någonsin får kränkas.
Men det är ingen invandrarfråga. Det är bara för jävligt.
gladh
Chrille skrev:Damn, en ironisk moderat! Sträjt out of the blå.....
oFFkeFF skrev:Alltså, man skriver ju att man misstänker att det är en sexuell kränkning som ligger bakom dårskapen.. OCh det är ju det man läser här var och varannan dag "man skulle ta och slå ihjäl våldtäktsmän, pedofiler och dåliga trafikanter", så varför är folk upprörda nudå? För det kanske är precis de här idioterna gjort..
oFFkeFF skrev:Alltså, man skriver ju att man misstänker att det är en sexuell kränkning som ligger bakom dårskapen.. OCh det är ju det man läser här var och varannan dag "man skulle ta och slå ihjäl våldtäktsmän, pedofiler och dåliga trafikanter", så varför är folk upprörda nudå? För det kanske är precis de här idioterna gjort..
Bj.O.rn skrev:Byt avatar för helvete Chrille! Du ser ut som en kärring på den du har nu
/B
Chris Ash skrev:Det är ju om det är invandrare man blir upprörd.......
Chrille skrev:Har inget bildprogram som jag förstår mig på tillgängligt. Skulle ju självklart villja ha min färska Lemmy-bild men det får vänta tills tele-linan hem är fixad.
Chrille skrev:Har inget bildprogram som jag förstår mig på tillgängligt. Skulle ju självklart villja ha min färska Lemmy-bild men det får vänta tills tele-linan hem är fixad.
Bj.O.rn skrev:Så! seså, fixa nu!
Ser ut som? Det ÄR ju Lemmy.Chris Ash skrev:Hähä, förjävla cool bild! Du ser fan ut som Lemmy!
Silwer skrev:Vad var det för tant som var på den gamla avataren?
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |