Fantastiskt höstväder idag, hur många var ute och körde?

Visst blev det en tur alltid igår! Fick hjulsläpp och gick omkull så det stod härliga till. Sitter nu med öm axel och ett par revben som sett bättre dagar och lullar på värktabletter. :D

Man får väl se det från det från den ljusa sidan:
Det var suzukin, säsongen var ändå nästan slut och nu kan jag köpa den där hjälmen jag velat ha så länge.

Skam den som ger sig, ses på vägarna till våren! :)

Jodå, brassade 15 mil i varierat tempo idag, man får passa sej för den kalla vägbanan och en del löv men visst går det o få till en fin kurvtagning utan hjulsläpp då och då. Träffade en gubbe på 84bast när jag tog en fika, han hade minsann en redig maskin hemma i garaget, en BMW
http://en.wikipedia.org/wiki/File:BMW-R35.jpg den stog påställd o försäkrad sa han, men ska du inte passa på o ta en sväng nu då när solen skiner sa jag....då rabblade han hela sin sjukdomsjournal med infarkter o pacemaker o allt, tog en stund innan jag fick mitt kaffe ;)

Jodå, det blev en runda på drygt 10 mil:tummenupp. Kändes grymt skönt då jag inte kört på mer än två veckor. Lite kallt om händerna, annars OK. Hoppas på några goa turer till innan vinterdvalan träder in. körde sista turen förra året den 4 November, och då blev det ca 13 mil vill jag minnas!! Kör försiktigt alla mc bröder o mc :tuttarsystrar :yoparty

Ca 10 mil, blandad körning:) idag......

Jag var ute igår och idag och körde några mil, frös enbart om fingrarna trots att jag hade riktiga par handskar.

12 grader och strålande sol idag så det blev några mil!

Va nog sista rundan för i år...snyft

Var ute igår.
Bara till köpcentrumet och tillbaka =)
Mycket nice, nu har har jag nackspärr och muskelvärk =P

:D Runt 2 timmar åkning idag gött ,men nu är det kallt var nog sista turen i år

Blev ca 10mil idag i grått och tråkigt väder, såg en till hojåkare och sedan var jag nära på att frontalkrocka med en ko :näsblod

13 mil idag! :banana Ungefär 10% av den totala körsträckan i år... :brinnerup Barn tar tid :gnissla

Men hälften av dessa 13 mil blev nog på bakhjulet. Mycket laddtryck är roligt :)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka