Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om det är den så verkar det vara rätt kurs. Billigast på blocket![]()
Som sagt verkar segt så länge man inte skänker bort det, la ut min r1 till strax under vad alla andra begärde i sommras, men slutade med att jag fick gå ner 5k till för o bli av med den
Helt klart är det nog så, "enklare" att låna på mc-firman samt att man får lite garantier...Firman sålde den på 3 dagar 4000:- dyrare än vad jag hade begärt ett helt år.
Den såldes med finansiering...så folk måste alltså låna till sina leksaker och det kanske nte är så lätt att göra på banken?
Helt klart är det nog så, "enklare" att låna på mc-firman samt att man får lite garantier...
Ja det är jävligt svårt att sälja hojen i dessa tider.
Folk är fattiga och snåla. Dom vill inte betala vad hojen är värd.
Så tro inte på det där skitsnacket med att om priset vore rätt så skulle den vara såld.
Ge fan i att sälja skiten istället, det är bättre det än att en parasit får göra en bra affär på din bekostnad.
Ja det är jävligt svårt att sälja hojen i dessa tider.
Folk är fattiga och snåla. Dom vill inte betala vad hojen är värd.
Så tro inte på det där skitsnacket med att om priset vore rätt så skulle den vara såld.
Ge fan i att sälja skiten istället, det är bättre det än att en parasit får göra en bra affär på din bekostnad.
Parasit you say?
Marknadsekonomi säger jag.
Folk i allmänhet begär fantasi priser denna säljare verkar iallfall vara vettig![]()
Men som de flesta vet är det ju i princip omöjligt att sälja hoj på denna sida och din annons har varit ute en hel dag, avvakta åtminstone en vecka eller så innan du tar fram näsdukarna, släng ut den på blocket istället!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |