Fan!

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
:mad: Måste bara skriva av mig lite

Har nu tok mekat och tvättat min lille vän sen startkrachen i knutstorp.

fick på orginal systemet + riktat bakram, gjort om lite gängor mm.

Testkör hojen och allt verkar prima sen dör bara hojen som att stifftet går sönder.:confused:

nu starta fan inte skiten, och ingen gnista får jag heller... ( ja nytt stift testat.) blir till att kasta in handuken och skita i Higlandcup imorgon :huvet

Vet någon hur man mätet om spolen får någon ström? eller om det är något annat som har hänt.

Fan, Jä#"! , Hel"#¤ vill ju köra Higland!

Bifogat

• PICT0834.JPG
    PICT0834.JPG
    81.1 KB · Visningar: 191
  • PICT0835.JPG
    PICT0835.JPG
    85.4 KB · Visningar: 216
Last edited:
Har tyvärr inga tips men vill passa på att skicka ett par HEJA HEJA för att boosta humöret lite :pannkyss

Vi borde bilda team. Jag har fungerade hoj men inga pengar. Du har pengar men ingen fungerande hoj :tomten

Lycka till alla som har förmånen att köra Highland ikväll. Speciellt Jimmy Renemark som tar min plats bland dom stora pojkarna i 450 elit. :tummenupp

OT:
Jag såg den startsmällen.Såg ut att göra riktigt ont på han som körde in i dig?Hoppas han klarade sig utan större skador.

bög fel... var en liten bög flis som hade gått ur magnet spolen och slaget sönder sig själv (linningen)

Så enkelt var det.

FAN vill ha två hojar till nästa år!

liljekvist skrev:
2389248 bög fel... var en liten bög flis som hade gått ur magnet spolen och slaget sönder sig själv (linningen)

Så enkelt var det.

FAN vill ha två hojar till nästa år!
Hade det gått en flisa ur en av spolarna på statorn ? Hur i h-e går detta till ?

Slängde Kjelle runt benet på den sidan också och klackade till ordentligt, bara för i hämnas lite ? :confused:

.

vad har hänt med hojen på bilderna??

Spider skrev:
2389432 Hade det gått en flisa ur en av spolarna på statorn ? Hur i h-e går detta till ?

Slängde Kjelle runt benet på den sidan också och klackade till ordentligt, bara för i hämnas lite ? :confused:

.
Att han blev så sur bara för att jag inte kom iväg... :rolleyes: Vet du hur det är med han?

ja vet inte hur det gick till men man slutar aldrig förvanas på vilka fel som kan uppkomma på en race pryl...

ja nu är det ju bara att böra tvätta allt ordentligt så man vet att allt annat är ok efter "påsättningen"

volbey skrev:
2389574 vad har hänt med hojen på bilderna??
kom inte iväg i starten på knutstorp. så en kille längre bak vill "knuffa" igång mig... doch körde han en aning förfort.

Last edited:
liljekvist skrev:
2389639 Att han blev så sur bara för att jag inte kom iväg... :rolleyes: Vet du hur det är med han?

ja vet inte hur det gick till men man slutar aldrig förvanas på vilka fel som kan uppkomma på en race pryl...

ja nu är det ju bara att böra tvätta allt ordentligt så man vet att allt annat är ok efter "påsättningen"

kom inte iväg i starten på knutstorp. så en kille längre bak vill "knuffa" igång mig... doch körde han en aning förfort.
Såg Kjelle köra sin buss hem sedan så det gick nog bra med honom. Hur gick det med Sörehall? Någon somvet?

mr_rockster skrev:
2389945 Såg Kjelle köra sin buss hem sedan så det gick nog bra med honom.
Både jag och nej. Snackade med honom idag och den packe stygn han fick i vänsterbenet, det som slet sönder plast å fästen å så, verkar funka ok. Han började jobba i onsdags igen. MEN, höger fot precis över fotknölen och en bit upp smärtar mer. Han klämde ju den mellan ramen/motorn och armco't efter det att han prickat Liljekvists moppe. Så, helt toppen är det inte.

.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...