RPM lover
Jonte is the president
Kontring...varför diggar du inte dragrace ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Världsfred genom RR!Macho Woman skrev:Jag önskar bara att jag kunde förstå alla människor i världen så att vi kan bli bättre vänner. *gruppkram*
Macho Woman skrev:Det är bara flamebait! Jag är bara hysteriskt engagerad själv och skulle tycka det var intressant att höra varför andra tycker att det är tråkigt. I så fall skulle man ju kunna dra lärdom av det för att på bättre sätt kunna promota sporten i framtiden.
eisbaer skrev:Du är ju bara engagerad i förarna =)
Chrille skrev:Det var ett jävla gnäll om avstånd! De flesta som gnäller är stadsbor som har 20-30 mil till banorna och om man sitter 3 timmar i bilen eller 45 minuter kan ju inte göra så stor skillnad.
Jag köper alla argument i tråden här men det finns inget tunnare än just bitchandet om avstånd. Är ni så rädda för att lämna hemkommunen?
Bj.O.rn skrev:Äsch.. du har ju inte vettigt svarsalternativ att plutta för... Å du ska vara lärare?
/B

Macho Woman skrev:Det här är ett forum för folk som gillar snabba och funktionella motorcyklar. Ändå verkar intresset för själva sporten road racing vara relativt litet. Få av forumets medlemmar postar kommentarer i racingforumet och ännu färre verkar se MotoGP, World SBK eller liknande, eller för den delen (det viktigaste av allt) åka på tävlingar. För mig är det helt oförståeligt. Det var racingen som fick mig att bli intresserad av motorcyklar från första början.
Detta faktum att så få verkar ha något intresse av rr förbryllar mig. Vad är det för fel på er?Själv lever jag för att åka på tävlingar, kolla race på tv eller hänga med i de senaste nyheterna.
Nu vill jag veta: VARFÖR ÄR DU INTE INTRESSERAD AV RR?

WORD, eller nåt.XENOMORF skrev:skittrist jävla sport!
Bara fjollor som kör runt runt i en cirkel och tror att de är coola!
Fy fan!![]()
DumDum skrev:Hade jag haft råd så skulle jag ha kört själv. OCH KOM NU INTE MED KOMMENTARER AV TYPEN, visst har du råd, det är bara att prioritera. Jag prioriterar nog som det är redan. Men någon gång........................
Springer på tävlingar, kör bana, postar i rr-forumet.![]()
RPM lover skrev:![]()
Kontring...varför diggar du inte dragrace ?
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife