Fan vad ni är märkliga!!! SKÄRP ER!

Därför är jag inte intresserad av rr

• Antal röstningar
    0

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Det här är ett forum för folk som gillar snabba och funktionella motorcyklar. Ändå verkar intresset för själva sporten road racing vara relativt litet. Få av forumets medlemmar postar kommentarer i racingforumet och ännu färre verkar se MotoGP, World SBK eller liknande, eller för den delen (det viktigaste av allt) åka på tävlingar. För mig är det helt oförståeligt. Det var racingen som fick mig att bli intresserad av motorcyklar från första början.

Detta faktum att så få verkar ha något intresse av rr förbryllar mig. Vad är det för fel på er? :confused: Själv lever jag för att åka på tävlingar, kolla race på tv eller hänga med i de senaste nyheterna.

Nu vill jag veta: VARFÖR ÄR DU INTE INTRESSERAD AV RR?

Äsch.. du har ju inte vettigt svarsalternativ att plutta för... Å du ska vara lärare?

/B

Bj.O.rn skrev:
Äsch.. du har ju inte vettigt svarsalternativ att plutta för... Å du ska vara lärare?

/B

Du ska väl fan inte svara på den här tråden eller här du gått och blivit tråkig? Frågan är varför man inte gillar rr.

Fast det är klart. Är det någon som har någon annan anledning skriv den gärna här så att jag kan förstå mig på er.

Macho Woman skrev:
Du ska väl fan inte svara på den här tråden eller här du gått och blivit tråkig? Frågan är varför man inte gillar rr.

Jag svarar i vilka trådar jag vill :D

Fast jag har svårt att förstå ibland.. hähä..

/B

Jag kan inte rösta här. Jag har ju varit på en tävling, detta var första gången för min del. Har ju iofs varit och kollat på Veidec med dig MW nere i Falkneberg också. Anledningen till att jag inte kommenterar Moto Gp är att jag inte har Eurosport så jag kan inte se det. Men nu när jag flyttar så blir det ändring på det. :)

Jag pluttade i "Jag är bara intresserad av att köra själv och att köra rr är för dyrt".

Jag är tråkig och ful. Körde jag om dig idag, Jenny? På väg från Muskö?

För att det är roligare att åka själv än att se när andra gör det. Fast jag glor på TV ibland. Nästan bättre än Simpsons är det.

Jag ÄLSKAR RR! Men där är ju så j***a långt till nån bana. Okej, Sviesta ligger ju rätt nära men där går det ju inte SÅ många SM tävlingar. Du får väl inviga oss obildade stockholmare i RR-träsket när du flyttar hit. ;)

Re: Re: Fan vad ni är märkliga!!! SKÄRP ER!

ambulans skrev:
Macho Woman skrev:
Vad är det för fel på er? :QUOTE]

öh... vart är alternativet Jag gör som jag vill och låter andra göra det dom vill utan att bry mig... :rolleyes:

Det är klart att ni gör som ni vill. Skulle vara lite svårt att tvinga er, va? :) Jag önskar bara att jag kunde förstå alla människor i världen så att vi kan bli bättre vänner. *gruppkram*

Macho Woman skrev:
Det här är ett forum för folk som gillar snabba och funktionella motorcyklar. Ändå verkar intresset för själva sporten road racing vara relativt litet. Få av forumets medlemmar postar kommentarer i racingforumet och ännu färre verkar se MotoGP, World SBK eller liknande, eller för den delen (det viktigaste av allt) åka på tävlingar. För mig är det helt oförståeligt. Det var racingen som fick mig att bli intresserad av motorcyklar från första början.

Detta faktum att så få verkar ha något intresse av rr förbryllar mig. Vad är det för fel på er? :confused: Själv lever jag för att åka på tävlingar, kolla race på tv eller hänga med i de senaste nyheterna.

Ok
Varför ha en poll när du redan konstaterar att det är fel på alla som inte gillar det du gillar? Eller har jag missuppfattat dig?

Förresten kom ja på att jag har vart på VM i Anderstorp massor med gånger när jag va en snoris, dessutom har jag vart på Synsam på Gelleråsen, men det va TRIST!

Re: Re: Re: Fan vad ni är märkliga!!! SKÄRP ER!

Macho Woman skrev:
Det är klart att ni gör som ni vill. Skulle vara lite svårt att tvinga er, va? :) Jag önskar bara att jag kunde förstå alla människor i världen så att vi kan bli bättre vänner. *gruppkram*

tro mig.. ja skulle gärna testa själv... men nu funkar det ju inte så, långt att åka o tidsbrist, o en massa annat ...
Men det ser onekligen ruskigt kul ut.... :hej

Mattias skrev:
Jag pluttade i "Jag är bara intresserad av att köra själv och att köra rr är för dyrt".

Jag är tråkig och ful. Körde jag om dig idag, Jenny? På väg från Muskö?

Gjorde du säkert. Jag låg och touringåkte bakom folk ju. Varför stannade du inte? Jag hade behövt en dos snabbare hojkörning för att vakna till efter veckans festande.

Macho Woman skrev:
Det här är ett forum för folk som gillar snabba och funktionella motorcyklar. Ändå verkar intresset för själva sporten road racing vara relativt litet. Det var racingen som fick mig att bli intresserad av motorcyklar från första början.

Som du själv skriver så är huvudintresset snabba motorcyklar, men snabba motorcyklar är inte bara RR utan även speedway, enduro, cross etc etc. Så varför posta i RR forumet när man hellre går på supermotard tävlingar?

Att det var racingen som fick dej att bli intresserad av motorcyklar är jättebra, för mej började det då jag körde knattecross som barn och har därefter fortsatt med större hojar blablabla.

Att du själv lever för tävlingar etc är också jättebra för dej men passar oss andra med barn, jobb med konstiga tider etc ganska så dåligt.

Man får nog försöka skilja på sporthojar och roadracing hojar.

RR tävlingar tycker jag själv är rätt kul att kika på, däremot så är det rätt trist att glo i tabeller på vem som gör vad osv.

Summa sumarum, det som passar en själv passar någon annan rätt dåligt. Att man gillar sporthojar är inte samma sak som att man gillar att följa RR cirkusen.

Mvh Blip

Vad ska man svara om man ser alla MotoGP, alla WSB, alla SuperCross (som jag kommer ihåg..) och i övrigt allt MC som jag hittar på dumburken? :)
Tittar även på det i verkligheten om det ligger på bra avstånd. :)

Rejsing är ju ett måste! :)

Re: Re: Fan vad ni är märkliga!!! SKÄRP ER!

Gildemeister skrev:
Ok
Varför ha en poll när du redan konstaterar att det är fel på alla som inte gillar det du gillar? Eller har jag missuppfattat dig?

Det är bara flamebait! Jag är bara hysteriskt engagerad själv och skulle tycka det var intressant att höra varför andra tycker att det är tråkigt. I så fall skulle man ju kunna dra lärdom av det för att på bättre sätt kunna promota sporten i framtiden.

Nu tycker jag att du är hysteriskt dömmande!

Alla tycker väl inte att RR är tråkigt, Svårt att flänga runt hela sverige utan bil.
Jag följer med på tv när jag känner för det så det så!

Tycker iofs det är roligare att köra än att titta.
Glutta kan man göra när man är för trött att göra nåt annat.
Varför börjar inte du tävla istället än att bara titta på, eller är du trött?

Sen kan det vara som i mitt fall.....att man kompenserar sin fulhet med att köra fet hoj...eller?

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back