Fan vad man vart sugen på sommaren!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Ger en härlig sommarkänsla att se denna film.

Haha o folk snackar om att vi motorcyklister är galna.
De ligger i kurvorna och i början av åkandet kan man höra hur snubbens byxor spricker när han ska luta sig i kurvan. Sedan verkar det som de har en "puck" i samma syfte som vi har knäpuckar o smeka asfalten med.
Riktigt grymt, till och med kör om bilar, knappt några skydd och rolig outfit och utseende hade de också :D

Kolla o njut!!

Höst upp till höger kan du klicka bort HD on/off klicka på off så laddar den lite snabbare!

http://vimeo.com/1654340

edit: de korsar fan heldraget och bryter mot en massa regler hahahaha
 
Last edited:
Respect! Nästan så man får adrenalinkick av att kolla på filmen :D
 
Goddam what a rush :yoparty
Tänk för en så långsam stackare som mig att bli omkörd av de där dårarna :näsblod

jaja, snart sommar, och då......
 
nice film..men det kan ju inte vara lika kul att promenera tillbaka till bilen sen :D
 
å herre jävlar vad det går undan. grymt bra filmat med och en bra känsla när man ser den.
någon som vet vad den sporten kallas??? tror ju ej det är vanlig skateboard
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top