Fan, vad BRA Lelles är!!!

Skulle köpa ett drivpaket till min dr800 i sommras ,tyvärr hade dom inte det främre drevet på lager så jag bad att få ett paket från en äldre modell där kedjan är av klenare sort. Den smått kaxige ynglingen tittade då efter i sin katalog och konstaterade att drivpaketet inte hade samma artikelnummer som min årsmodell och ville därför inte hjälpa mig.Jag berättar då att det är samma prylar på ett helt gäng årsmodeller.Detta ville han inte lyssna på och påstod att det var helt omöjligt,och att det måste vara rätt nummer i katalogen " för så ska det vara!!" .
Efter att ha stått och dividerat med fanskapet en bra stund tar tålamodet slut och jag höjer rösten en smula så alla i affären glor på mig, ger han upp och går rätt bister in i lagret med mina gamla drev för att jämföra med de nya
" inte passande" dreven. Efter en stund kommer han tillbaka med ett osäkert leende och säger att det nog ska passa.

Undviker att handla något hos lelles efter detta..........

glenoyne skrev:
Står som första mening i min inledning.

MVH Martin

I din första mening står det "November", var tror du jag fick "November" ifrån om jag inte läste första meningen?

Det var inte solklart för mig när bytesprocessen inleddes, seså, lämna över datorn till de andra på gruppboendet nu :rolleyes:

Jaja jag vet.

Chronic skrev:
I din första mening står det "November", var tror du jag fick "November" ifrån om jag inte läste första meningen?

Det var inte solklart för mig när bytesprocessen inleddes, seså, lämna över datorn till de andra på gruppboendet nu :rolleyes:

Jaja jag vet.

Ja, eller hur!

MVH Martin

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...