FAN va less man kan bli!!

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Är det några flera som sitter instängda och jobbar nu när det är så fint väder :brinnerup vilken man kanske kan härda ut. Men att man ska höra en hoj som bränner förbi jobbet på en låg växel gör det hela inte mycket bättre :huvet . Så om nu kan sluta med det tills efter 17 så att jag oxå kan ut och åka lite, för man bilr så sugen!!! :banana

Någon som har liknade problem?? :7peta

:7peta japp och jag ska säga att här åker inte bara en heller utan ett gäng plus att kolegorna har sina med i dag *suck* :4skrika

Jobbar till 21.30 så jag vet verkligen vad du snackar om!
Man får ju trösta sig med att det nog blir samma väder till helgen. :squid

Ravetrancer har kommit förbi här 2 ggr nu och jag är måttligt sugen på att åka hoj nu *morra*

Slutar om 2h10min .... *räknar ner*

Slutar om 10 min :banana
Fast det blir inget åka av för mig ikväll.
Har dejt med tvättstugan.

Bra tjejen att boka in det när solen äntligen är framme :huvet

Har jobbat hela dagen men är ledig i tre dar nu!Hoppas på bra väder :tummenupp

bwahahaahahaha en annan har precis börjatsin semester så nu ska de köras så in i!!!!!!!!!!!!!! :yoparty

Förstår ditt lidande...
Själv är jag snart på väg för en åktur.. :rofl

/F.Ortfarandesemester

Kul att det vara några fler som var less! :näsblod ....

För det är ganska hårt, speciellet nu när vädret verkar vara på gång på riktigt. Men va fan idag är det ju fredag :fyllisar !

De var här från ventilationsfirman som sköter huset jag jobbar i....

Jag har "bara" 28grader på mitt kontor, det är även just den luften som ventilationssystemet blåser in på kontoret!

:död

:3freak I dag slår jag er alla, nu har jag min honda cbr 600 f här men jag kan inte köra den mmmmmmden står parkerad i garaget på jobbet *suck* vill ju ut å testa den men näääää jobbar och sen ska jag resa bort över helgen aja övningskörning till veckan med andra ord *S*
HA en härlig dag på era hojar och även i helgen

Mvh Kakan

Jag går upp 04.30 och börjar jobba 06.00 till klockan 10.00. Därefter är jag ledig och fri att göra vad jag vill, som att ta tillvara på solen.. :rock

Va glad att du kan köra istället, jag sitter utan hoj o utan pengar för att försäkringsbolagen är så seeeega. Dessutom är kroppen halvkass!

Så sluta lipa ffs :)

/ Hannes

edit: Om nån lirar fram en R1 enligt signaturen så ska jag nog kunna skrapa ihop lite pengar :D

Last edited:
Tre timmar till på jobb sedan ut på vägarna och se om hojen håller en dag till!

Själv har man en månad kvar tills man får åka så erat snack om lite timmar hit å dit är bara löjligt.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard