Fan va jag fryser....

Säsongen är ju över (för vissa :D ) så det kan ju vara en bra ide att dricka lite bira istället!

Jag som inte varit med förr, hur var när brukar ni köra?
 
Säsongen är ju över (för vissa :D ) så det kan ju vara en bra ide att dricka lite bira istället!

Jag som inte varit med förr, hur var när brukar ni köra?

Ja jag är då självutnämnd AW general.:tummenupp
Olika kupper för att avsätta mig har funnits men dessa har jag vunnit! :D

Vi brukar köra varannan Onsdag ojämn vecka om jag inte minns fel.
18.00 på någon trevlig restaurang med vettiga priser.

Jag lägger upp en tråd på söndagen innan så alla hinner kolla in och skriva om man ska med så vi vet om bord måste beställas.

Många envisas med att skriva att dom inte ska med för att få uppmärksamhet! :tungan

Så när kör vi tycker ni?
 
Lät trevligt, men generalen får ju bestämma ett datum!

Jag har AW med jobbet nästa ons, annars hänger jag gärna med :tummenupp

Ja jag är då självutnämnd AW general.:tummenupp
Olika kupper för att avsätta mig har funnits men dessa har jag vunnit! :D

Vi brukar köra varannan Onsdag ojämn vecka om jag inte minns fel.
18.00 på någon trevlig restaurang med vettiga priser.

Jag lägger upp en tråd på söndagen innan så alla hinner kolla in och skriva om man ska med så vi vet om bord måste beställas.

Många envisas med att skriva att dom inte ska med för att få uppmärksamhet! :tungan

Så när kör vi tycker ni?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top