fan va gött men nått saknas...

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
står utanför knutpunkten å väntar på bussen. solen steker och flera hojar kör förbi.. miiiiiicket fint :D

det som dock kör mig lite smått sur är att av 10 hojar som kör förbi är det endast 2 st som kör med fullt skydd. de flesta körde i jeans eller mjukisbrallor.

komiskt nog var det endast 1 sporthoj som körde förbi mig med fullt skydd. övriga var touring hojar.

Blåser mindre på sånna... :rolleyes:

Får väl hoppas att de håller sig på hjulen. Annars... stämmer:
E huet dumt får kroppen lida :rolleyes:

längtar till sommaren då jag kan köra runt i t-shirt flip-flops o linne

vågar inte supercoola cobra kai göra nått mer utmanande? som att köra naken? slipper man slösa tid på att klä sig. Trodde ni var tuffare än så, nu trillade du ner på coolhetslistan
:krama:D

vågar inte supercoola cobra kai göra nått mer utmanande? som att köra naken? slipper man slösa tid på att klä sig. Trodde ni var tuffare än så, nu trillade du ner på coolhetslistan
:krama:D

mja nu e det ju såhär att klart vi kan köra nakna men det e lite 90 - tal att göra det plus av nån anledning har vi vänstervridna penisar och risken är väldigt stor att den ska fastna i drivkedjan och penisen e vi rädd om då det e ett av våra viktigaste verktyg

Skyddsutrustning när man kör motorcykel är givetvis helt frivilligt.

Personligen skulle jag hellre vilja ha full utrustning än shorts och flipflops den dagen jag står på näsan. Vidare skulle jag hellre komma som första man till en olycka där föraren har sönderskrapat skinnställ än sönderskrapad hud. :zpy

Att köra bakhjul i kalsonger är ingen bra ide. Faktiskt inte.

mja nu e det ju såhär att klart vi kan köra nakna men det e lite 90 - tal att göra det plus av nån anledning har vi vänstervridna penisar och risken är väldigt stor att den ska fastna i drivkedjan och penisen e vi rädd om då det e ett av våra viktigaste verktyg

:rofl

En riktig man kraschar i 264,2 km/h å då behövs inget skydd! :crash :man

Skyddsutrustning när man kör motorcykel är givetvis helt frivilligt.

Personligen skulle jag hellre vilja ha full utrustning än shorts och flipflops den dagen jag står på näsan. Vidare skulle jag hellre komma som första man till en olycka där föraren har sönderskrapat skinnställ än sönderskrapad hud. :zpy

Att köra bakhjul i kalsonger är ingen bra ide. Faktiskt inte.
Vi är några stycken här på forumet som sett det live och sett det gå illa strax efter.
Änglavakt var det första ord som for igenom våra skallar.
Hudtransplantationer var det andra.

Bifogat

• svinskinn1.JPG
    svinskinn1.JPG
    39.7 KB · Visningar: 71
Vi är några stycken här på forumet som sett det live och sett det gå illa strax efter.
Änglavakt var det första ord som for igenom våra skallar.
Hudtransplantationer var det andra.

Jag såg inte det men man kan väl inte vara helt vettig om man kör så?

Är det fortfarande förbjudet att prata om tro? :va

Jag såg inte det men man kan väl inte vara helt vettig om man kör så?

Är det fortfarande förbjudet att prata om tro? :va
Neeee, det bör vara preskriberat vid detta laget men det är ärligt talat inte mycket att prata om. När huvudet är dumt får kroppen lida.

Kraschar man i den hastigheten så ska man ha änglavakt även om man har skydd!

Du kan ha missförstått mig en aning, men jag tror inte ens änglavakt hjälper då.

Jag menar alltså...Varför göra något halvdant, ska man nu krascha så är det ju bättre att krascha ordentligt!:va

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back