Fan va de stinker!

Macaper skrev:
2534674 Skaffa en braskamin och elda upp skiten. Plasten funkar ungefär som alkhol, lite mer bestående bara, men du har i alla fall skitkul innan huvudvärken kommer.

Du sparar pengar också då du slipper köpa sprit eller betala el.

Eldar du riktigt mycket så får du "någon" att tala med också. Kan ge riktigt roliga fester...
:yoparty Ska i de snaraste mura in min kamin. Som den schizofrene sa: Man behöver aldrig känna sig ensam i alla fall.

Kawakex skrev:
2534796 Så här gör du ta en plåt, lägg ett bakplåtspapper på den strö ut socker och kanel på pappret och ställ in plåten i ugnen 200 grader i 5-10 min så luktar hela huset som nybakta bullar.:yoparty
Bra tips:tummenupp Kanske ska släppa till å sniffa på nåt mysigare?

Last edited:
Kawakex skrev:
2534796 Så här gör du ta en plåt, lägg ett bakplåtspapper på den strö ut socker och kanel på pappret och ställ in plåten i ugnen 200 grader i 5-10 min så luktar hela huset som nybakta bullar.:yoparty
Oavsett vad andreas(lider av personlig omognad precis som jag) säger så är det faktiskt ett bra tips. Dock så missade du att man kan hälla ner det i en flaska renat efteråt och på så sätt få ett underbart kanelbrännvin som man kan ha till... ja vad man nu ska ha det till.

AndreasNo skrev:
2534807 Vilket suuuuuperduper tiiiips, du e som Evelyn på fyran, ni kan massa bra tips ni gamla tanter...:rolleyes:
Va nu inte kaxig bara för att hon bor i Närke, hon har snabb hoj så hon kanske kommer upp å dabbar dig innan hojen ställs in för vintersmekning.:D
Fast ifs. går inte bäst före datum ut vid ca 25 på damer?:tungan

Last edited:
Kawakex skrev:
2534841 Ja men få småpojkar vara uppe så här sent. Ska du inte ta nappen och sussa lite:pannkyss

Jo jag skulle just göra det men så såg jag SHs sötaste tjej sitta o spamma lite trådar så va tvungen o skriva nåt elakt :pannkyss

Rumpelstiltskin skrev:
2534849 :va E väl lite packad kanske. Fel län. Bruttan bor ju i Halmstad. Du I de sköna karlskoga(e väl Närke?) Tänkte du kunde få dig en brottningsmatch me en söt madam:tungan

drick mindre.. karlskoga ligger i värmland..

Last edited:
:gnissla OHHHH sicket limmande de blev här då:pannkyss

AndreasNo skrev:
2534852 Jo jag skulle just göra det men så såg jag SHs sötaste tjej sitta o spamma lite trådar så va tvungen o skriva nåt elakt :pannkyss

drick mindre.. karlskoga ligger i värmland..
Oki. Kanon, tack för infon. Då törs jag doppa även där i fortsättningen:D
Bara några släktingar i Karlskoga.He he

http://www.badgerbadgerbadger.com/

Last edited:
AndreasNo skrev:
2534852 Jo jag skulle just göra det men så såg jag SHs sötaste tjej sitta o spamma lite trådar så va tvungen o skriva nåt elakt :pannkyss

Åhhh! Söt gammal hagga:D Sitter här på jobbet och har trist sånt är alltid uppskattat att höra:tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg