Fan också ... var kan min reservnyckel vara? :va

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Mr Helmut skrev:
2587890 Jag har instruktioner från securitas hur man kommer in i alla bilar i pdf-format:yoparty

edit:
Måste ha raderat dom från datorn:(

Tre lingon, dyrka dom bilar?
Har sett en sådan lista från larmtjänst, tex. lossa lampan där och dra i staget etc, specifikt för de vanligaste modellerna.

-IronMike, din avatar är ett föredömme, man skall alltid ha ryggskydd:tummenupp :D

Last edited:
StephanD skrev:
2589539 Tre lingon, dyrka dom bilar?
Har sett en sådan lista från larmtjänst, tex. lossa lampan där och dra i staget etc, specifikt för de vanligaste modellerna.

De gör vi säkert, men jag har bara sett manuall från gamla falck o så.. hmm

AndreasNo skrev:
2589542 De gör vi säkert, men jag har bara sett manuall från gamla falck o så.. hmm

Gamla Falck, du menar G4s (GayForce), där jobbar jag:D
Måste vara från FalckBärgning, heter fortfarande så.

StephanD skrev:
2589550 Gamla Falck, du menar G4s (GayForce), där jobbar jag:D
Måste vara från FalckBärgning, heter fortfarande så.

jaja okey då, jag har inte så stor koll på vilket falck som finns kvar o inte finns kvar :D.. vet ba att de e falckmanualler jag sett ..

StephanD skrev:
2589539 Tre lingon, dyrka dom bilar?

-IronMike, din avatar är ett föredömme, man skall alltid ha ryggskydd:tummenupp :D

Det var specefika instruktion för varje bil model. Alltså tex saab 95 -99; ta en kudde och tryck ned mellan ruta och list på vänster bakdörr och tryck isär för att sen gå ned med hake ....... för att sedan öppna. Så var det med bilder också.

Mr Helmut skrev:
2590626 Det var specefika instruktion för varje bil model. Alltså tex saab 95 -99; ta en kudde och tryck ned mellan ruta och list på vänster bakdörr och tryck isär för att sen gå ned med hake ....... för att sedan öppna. Så var det med bilder också.

Kan ju tyvärr vara en yrkesgrupp till som har intresse av en sådan bok, dom som helst jobbar ostört. men dom kör väl den brutala vägen och "pangar rutan".

StephanD skrev:
2591780 Kan ju tyvärr vara en yrkesgrupp till som har intresse av en sådan bok, dom som helst jobbar ostört. men dom kör väl den brutala vägen och "pangar rutan".

Nej jag brukar använda mig av dessa när jag ta en bil:tungan

Jo självklart är det en nackdel med att dom finns på nätet. Jag laddade ned dom av en kille på dc så dom finns säkert utsprida.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg