Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Johansson skrev:2400259Det blir en x-tra konsert hörde jag på radion.
Gustav O skrev:2399999Vem fan vill se Red Hot Chili Peppers?![]()
Gustav O skrev:2399999Vem fan vill se Red Hot Chili Peppers?![]()
Markus skrev:2400334Vilken otroligt korkad fråga, men jag kan besvara den ändå:
Jag och 30.000 svenskar till åtminstone, plus en i övrigt utsåld europaturné.
Jag köpte några c-platser i alla fall, jag kanske då kommer över traumat från sommaren 92 då de ställde in och jag 13 år gammal först blev blev medveten om drogers skadlighet, jävla pundarjävlar i det där bandet.Men fan vad bra de är
![]()
Halogen skrev:240035792 var de jävligt bra, så långt håller jag med dig. Glöm inte teaterkikaren!
) Som jag gärna bytter mot rhcp biljet/biljeter om någon vill. Markus skrev:2400387Jag tycker i och för sig det är lustigt att tycka just så, det var ju med Blood Sugar Sex MAgik de slog in på spåret de fortfarande är kvar på, den kom 1991. Det som spelades in innan däremot är ganska annorlunda (läs: dåligt). Jag har nog alla deras skivor och jag tycker de blir bättre och bättre, höjdpun kterna var 1999 och 2002 med Californication och vad nu efterföljaren hette.
Teaterkikare räcker knappast med de där biljetterna, jag förlitar mig på storbildsskärmen.
Halogen skrev:2400424BSSM är deras bästa i mitt tycke, deras senare album tilltalar mig inte alls. Så jo, 1992 var de jävligt bra.
Vart går konserten föresten?

trelleborgaren skrev:2400427hörde ett ryckte om att kiedis gick på heroin igen? hoppas verkligen att det inte stämmer![]()
prulle skrev:2400475Ledsen att säga det men dom va bättre förr, faktiskt knarkandet till trots.
prulle skrev:2400475Ledsen att säga det men dom va bättre förr, faktiskt knarkandet till trots.
Inte så jag mennade. Menade bara att jag ogillar pundare. Annars har du rätt.Chris Ash skrev:2400503Det finns väl inte mycket som talar för att droger hämmar musiker från att uträtta storverk? Visst kan de vara en enda röra när de står på scen fullständigt nerpundade på heroin (Jimi Hendrix och Tommy Bolin är väl de två bästa exemplena på detta) men i studion är det en annan femma, några av tidernas största pop och rockklassiker tillkom ju under ordentliga drog och spritberoenden.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |