Fan också! Nån från Zatzy har flyttat in..

Så vida du inte använt ett 500mm objektiv med 2.0x converter när du tog bilden, så har du ju värsta skottvinkeln därifrån ju! Så nu vet du vart dom gamla döda krukväxterna ska ta vägen:tummenupp

Henrik du måste ta en rosa däckpenna och fylla i all text på hans däck.
Och gärna komplettera med något sånt här och kanske ge bilen en ny modellbeteckning.

Eller så kan trådstartaren se det positiva med situationen: ju mera den här unge mannen som försöker kompensera för sin lilla kuk väsnas och buskör - desto mindra stör sig grannarna på trådstartarens hojåkande.

Gräv upp nån pensionär i omgivningen som du sätter upp på avlöningslistan. Så fort grabben är i närheten av bilen så ska gubben kliva ut och börja berätta om de bilar han upplevt i sina dagar. Ford Taunusar, Volvo 340 osv.

Jag ger det max tre dagar innan killen byter parkeringsplats.

Eller så tar du toppkåpan från en sporthoj, skvätter på lite fejkblod och lägger den på motorhuven; Gudfadern style.

:fakta

[YOUTUBE-ID]aeng0reGxv0[/YOUTUBE-ID]

Jösses, det där gjorde jag åt en dåvarande svåger sen han lagt sten i mina navkapsar.. Det var i början på 80-talet, men det funkar nog lika bra i dag.... Han höll på att bli helt knäckt innan han begrep vad det var som lät. Nu för tiden får man sätta buntbanden på främre drivaxlarna, dom flesta bilar är ju framhjulsdrivna nu.

Jösses, det där gjorde jag åt en dåvarande svåger sen han lagt sten i mina navkapsar.. Det var i början på 80-talet, men det funkar nog lika bra i dag.... Han höll på att bli helt knäckt innan han begrep vad det var som lät. Nu för tiden får man sätta buntbanden på främre drivaxlarna, dom flesta bilar är ju framhjulsdrivna nu.

Vad gammal du måste vara nu :7peta

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...