Fan, nu är jag snart lika gammal som Ni....

Kjelle skrev:
2520612 Tja, nu har större delen av jourpasset gått, och ingen av er har dykt upp som akutlarm under natten, så antingen blev det en väldigt bra eller en väldigt dålig fest.:D
Jag lyckades ta mig dit runt 2-snåret. Då var det bara Steffie & Tengil kvar i stor sett.:rolleyes:

Men fulla var de.:tummenupp :D

De var en ganska trevlig tillställning igår, trots lite dålig uppslutning.
Tack Dockan med fru, Tengil med sambo och Kyckling(trots sen ankomst) för en trevlig kväll.

Kyckling: vem var de jag talade med på telefon förresten? Trodde att de va Jenny bra länge men insåg sent att de inte va så.

Stefan skrev:
2522101 De var en ganska trevlig tillställning igår, trots lite dålig uppslutning.
Tack Dockan med fru, Tengil med sambo och Kyckling(trots sen ankomst) för en trevlig kväll.

Kyckling: vem var de jag talade med på telefon förresten? Trodde att de va Jenny bra länge men insåg sent att de inte va så.
Hur kommer det sig att man alltid blir drängfull när man festar med dig Stefan??:D

erik skrev:

Nja, tror hon presenterade sig som Bea

Tengil skrev:
2522121 Tack för en riktigt kul kväll!
Det gör vi om när du fyller 30! :tummenupp

Japp, kommer inte fylla år på 5år nu, så tidigare blir svårt

crashtestdummy skrev:
2522149 Hur kommer det sig att man alltid blir drängfull när man festar med dig Stefan??:D

Jag vet inte riktigt, det är ju du själv som häller i dig allt möjligt.

Men tack för att ni adopterade mig:) jag behöver en fast hand som kan se till mig nu när mina biologiska föräldrar gett upp hoppet

Last edited:
Stefan skrev:
2522101Kyckling: vem var de jag talade med på telefon förresten? Trodde att de va Jenny bra länge men insåg sent att de inte va så.
Det var Rainys kompis Beatrice (Eller hur det nu stavas). Mycket trevlig tjej. :)

Men jag måste fråga, blev du gammal på riktigt under festen?
En hel lägenhet full med villiga singeltjejer och vi stog t.o.m utanför rätt port.
Men du var inte intresserad? :va

Stefan skrev:
2522219
Men tack för att ni adopterade mig:) jag behöver en fast hand som kan se till mig nu när mina biologiska föräldrar gett upp hoppet
Det är DÄRFÖR jag kände sån ångest igår. jag viste att jag gjort något galet, jag kände det på mig:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT