Fan min hjälm stulen

Hornet

Poserpotatis
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
R1 och R6 plus en KTM
:mad: Var och kollade på supermotard med en kompis, hängde hjälmen på styret och andra hjälmen på fotpinnen när jag kom tillbaks så hade någon stulit dom :mad: Så jag fick ta bärgare hem :mad:

Hornet skrev:
:mad: Var och kollade på supermotard med en kompis, hängde hjälmen på styret och andra hjälmen på fotpinnen när jag kom tillbaks så hade någon stulit dom :mad: Så jag fick ta bärgare hem :mad:

Bara att beklaga..

Tur att din polare va där med bärgaren då..

Jag stog brevid er..
Vit tröja och ljusgrön keps...

Förjävligt..

Fan vad surt!!!!!

Har haft funderingar att tvätta min hjälm då den börjar få en lukt som inte är såå gosig..
Men ska inte göra det..
Blir den snodd ska de fan få känna stanken!

Ta det på MCförsäkringen, eller hemförsäkringen om du kan (det kunde inte jag, så det blev 3000:- i självrisk:()

Skulle inte lämna någonting jag äger olåst i Barkarby eller Jakobsberg. Hoppas att du inte gör det igen. Folk har ingen som helst skam i kroppen. Sitter inte grejerna fast är set som att de vore samma sak som att de bara är att ta :o

(för de va väl i Barkarby du var? Och kolla på motardtävlingen?)

(för de va väl i Barkarby du var? Och kolla på motardtävlingen?) [/B][/QUOTE] japp det var där. kommer aldrig att lämna hjälmen olåst

Hornet skrev:
(för de va väl i Barkarby du var? Och kolla på motardtävlingen?)
japp det var där. kommer aldrig att lämna hjälmen olåst [/B][/QUOTE]

Det gör du rätt i. Det krävs ju inget kedjelås direkt, för att hitta ett bra ställe på hojen.

Supertråkigt. Frågan är om man får ut några pengar om man "bara" hängt hjälmen utan att låsa fast den.

Som jag sagt tidigare, jag vågar aldrig lämna hjälmen. Oavsett vart jag är. Det finns alltför många idiotiska människor i vårt avlånga land som antingen älskar att förstöra för andra eller som behöver snabba pengar eller en egen hjälm....

Jag låste fast min hjälm i kutsen när jag var på hillclimb och tror fn det att någon varit och ryckt i den för att få loss den... Tur att Suzuki och Shoei är kvalitetsgrejjer. Litet märke på bakkåpan bara, och det är det ju bara jag som ser, eftersom resten av hojen ser ut som skit.... :(
Förjävligt att folk inte kan skilja på mitt och ditt..... :mad:

/FrökenW

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back