Fan !!! Hjälp!!

SPooKY

To slow
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Ktm 660-04 , Honda crf250-04 samt en gul bögpulka
Dum som man är så skulle jag bränna lite däck för första gången med min nya hoj. tryckte ner styret, höll in frambromsen, gasade rejält och ut med kopplingen. FJONG motorcyckeln for i väg och jag i backen. :huvet :huvet
. knöcklade i hop ljuddämparen+ bakskärmen. FAAAANNN va förbannad ja är . Nu måste jag snabbt få tag i ett nytt slipon+ skärm. SNÄLLA HJÄLP MIG. nån som har ett slipon till en ktm640 (gärna gpr, då jag hade ett sånt innan och var nöjd med det.) och en billig bakskärm med lyse, hojjen e grå.

:huvet :huvet :huvet

Det där e humor! Säg att nån filma! :Bugar
Tur att det inte var en plastraket.

Twinex skrev:
Nej...vad tråkigt :confused: men de måste sett roligt ut om de var nån som såg :hihi

nära på, tjejen stog med dv:n i handen men bomma att filma då . (glad för det)

SPooKY skrev:
nära på, tjejen stog med dv:n i handen men bomma att filma då . (glad för det)

Tänk vad synd, du hade skrattat åt det om ett tag.

Du har en Motard. De kostar ju inte mycket att laga, tänk om det vore din nyinskaffade gixxer istället :död

Empa skrev:
75kr/kg vill jag ha. Räknat på 20kg då :hihi

Iofs blir det ännu svårare att bränna däck när den trycker ner baken mycket mer än något i aluminium.

TÄNKER ALDRIG BRÄNNA DÄCK MER !!

SPooKY skrev:
Dum som man är så skulle jag bränna lite däck för första gången med min nya hoj. tryckte ner styret, höll in frambromsen, gasade rejält och ut med kopplingen. FJONG motorcyckeln for i väg och jag i backen. :huvet :huvet
. knöcklade i hop ljuddämparen+ bakskärmen. FAAAANNN va förbannad ja är . Nu måste jag snabbt få tag i ett nytt slipon+ skärm. SNÄLLA HJÄLP MIG. nån som har ett slipon till en ktm640 (gärna gpr, då jag hade ett sånt innan och var nöjd med det.) och en billig bakskärm med lyse, hojjen e grå.

:huvet :huvet :huvet
hehe jag menar inte att vara elak men, fyfan va klantigt :D
man lär sig av sina misstag som tur är! :fyllisar keep on rocking

kan inte fatta att du berättar det för någon . . jag hade ju aldrig gjort det iallafall. men hur synd det än är om dej så kunde jag inte låta bli att skratta. förlåt. :rofl

Snälla! behöver inge mera Skratt!!. se till och hjälp mej hitta ett nytt slip-on bara. :fatta!

:hihi :hihi :hihi

gjorde samma sak för många år sedan när jag hadde en 125 DT

var dock bara backlyset som gick sönder på den

Nån som vet om det finns nån återförsäljare till gpr i sverige som har bra postorder ?

Snacka med superbike i Gbg, 031-129473 jag köpte ett GPR till min gamla Aprilia där för kanonbra pris!

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret