FAN, höst..

0.jpg

Är jag den enda som uppskattar att vi har olika årstider? Idag är det t ex fantastiskt höstväder. Solen skiner starkt och det är klarblå himmel och lite kyligt i luften. Visst kan höststormarna vara rätt jobbiga om de håller i sig ett par dagar för länge. Regn, fukt och kyla är ingen trevig kombination. Men det är dessa dagar som gör att man uppskattar de fina dagarna ännu mera.
Jo, jag kan helt klart se en charm i alla årstider! Hösten är väldigt vacker med alla färger, klar å fin luft mm :tummenupp

Metrologerna säger ju att det ska bli den kallaste vintern på 1000 år så man kanske ska tjöpa en snöskoter?

Man jobbar hårt hela hösten säg två månader, sedan åker man till värmen för tre månader, sedan jobbar man en månad för att skynda på våren. Problemet löst...

Hoj kan man hyra utomlands...

Vägra vinter, finns ingen anledning o va blöt o kall.

Last edited:
Ähh, då jag ändå klotat och är gipsad så skiter jag i vilket.
Men visst, normalt sett är den långa vintern en depressionsperiod:(

Visst är piss att hösten kommer och snart vintern men å andra sidan finns det massor av annat att göra. Träna lite mer, skruva och putsa på hojen, planera sommaren, åka snowboard och skidor, umgås med flickan lite extra, plugga och plugga lite mer så att jag till nästa sommar kan avsluta mina universitetsstudier med gott samvete och utan omtentor :)

Skulle jag haft råd hade jag skaffat mig en enduro och en snöskoter så att man har något att leka med då ktmen står i vardagsrummet..

Det var lite soligt idag, men kallt som fan
Funderar också starkt på det, men vill hitta jobb först ..

Du är välkommen till Riviera klubben, regnar det kan man alltid snutta på ett trevligt chardonnay och fundera på livet :D

Har ni inget annat liv än hojar? :confused:

Japp, en del är posörer och en del till och med hojåkare i själen :crash

Satt precis och funderade att snart kommer höst tråden :( Tog hojen till skolan idag och tvättade henne innan. Har svårt att tänka mig någon mer dag frös som helvete! Det som gjorde mig paff idag vart att under sommaren har jag sett VÄLDIGT lite mc-poliser, tur kanske? Men idag två vanliga och en civil påvägen till skolan plus bilar!? och det på kanske en mil? Vbg thn.. Hemskt! Samma som förra hösten får jag gräva ner mig då pga nybliven singel och ställa av hojen samma v, denna höst/vinter pga att nya tjejen skall vara i australien i tills 15aprill från 3v tillbaka! Jävla gnäll jag vet men tycker lite synd om mig denna höst igen! Oturs höstar 2009-2010........

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT