Fan, fan fan!

• Thread starter Thread starter Coola Ola
  • Start date Start date

Coola Ola

Guest
Körde precis ner hojen till Lund från Gbg och hade räknat med att kunna parkera utanför huset. Men, givetvis får jag böter efter 30 min på platsen. Hela platsen utanför huset (där det står fullt med cyklar) är parkeringsförbud :huvet

Vad i helvete gör jag nu? Vill ju inte ställa den på gatan, då lär den bli stulen på två röda sekunder.

Coola Ola skrev:
2090881 Körde precis ner hojen till Lund från Gbg och hade räknat med att kunna parkera utanför huset. Men, givetvis får jag böter efter 30 min på platsen. Hela platsen utanför huset (där det står fullt med cyklar) är parkeringsförbud :huvet

Vad i helvete gör jag nu? Vill ju inte ställa den på gatan, då lär den bli stulen på två röda sekunder.

ställ den utanför polis stationen i lund om det finns en sådan :tungan

hm......hm igen.......

idè...
kör ner till gastelyckan...Falk..bevakningföretaget har ett kontor där...hör med ngn där om du kan ställa den på deras bakgård..
där är folk dygnet runt...

kanske kanske...

annars har du ju statoil på norr..dom har ju öppet dygnet runt...

Bifogat

• se_MapImageLocator.gif
    se_MapImageLocator.gif
    32.6 KB · Visningar: 49
crazy martin skrev:
2090963 ställ den utanför polis stationen i lund om det finns en sådan :tungan

Japp, polis stationen...

Problemet uppkom för några år sen när en person xxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxx inte trodde att någon annan kunde förstå skrivna sammansatta ord.

xxxxx xxxxxxxxx xxx x xxxxxxxxxxxx xxxxxxx

Isärskrivning är den nya folksjukdomen :)

Last edited:
stefur skrev:
2091273 Japp, polis stationen...

Problemet uppkom för några år sen när en person under normal intelligens inte trodde att någon annan kunde förstå skrivna sammansatta ord som tex. skid åkare fallskärms hoppare mm...

Jag sitter i vardags rummet, jag sitter i hall en, jag sitter i kök et........

Isärskrivning är den nya folksjukdomen :)

Intressant att se hur fenomenet spridit sig till allmänheten.

Jaha ... och vem fan bryr sig .
handlar tråden om särskrivning ??

stick ut o valla dina renjävlar istället för o tracka folk du inte känner

Last edited:
Ja, jag ville väl mest skriva av mig. Ev. kan jag fixa parkering i Smålands Nations garage om jag inte kan lösa det med bostadsrättsföreningen men det kostar mer per månad än vad jag pyntar för försäkring. Hade bara varit så smidigt att ha den utanför huset, ståendes undanskymd. Känns mest som att det var nån jävla gnällkuk i föreningen (boten var utfärdad av föreningen) som suttit o övervakat cykelställen hela kvällen och inte hade nåt bättre för sig.

Visst, det är parkeringsförbud (har inte tänkt på skylten tidigare) men min hoj tar upp ungefär lika mycket plats som två trampcyklar max. Med tanke på hur vissa ställer sin trampcyklar tar den nästa upp mindre plats än dem. Det är ett hårt liv man lever som motorcyklist.

bor du ute på delphi? där står ju massvis med hojjar i alla "stallen" med tak över.

Nappe skrev:
2091296 Jaha ... och vem fan bryr sig .
handlar tråden om särskrivnig ??

stick ut o valla dina renjävlar istället för o tracka folk du inte känner

hahahaha.vilken jävla tomte :va sär skrivning. vem fan bryr sig

Bork skrev:
2091313 bor du ute på delphi? där står ju massvis med hojjar i alla "stallen" med tak över.

Nej, jag bor inne i stan. Tyvärr, höll jag på att säga. Dock bor jag inte så långt från Parantesen och där finns tydligen ett (dyrt) garage.

crazy martin skrev:
2091314 hahahaha.vilken jävla tomte :va sär skrivning. vem fan bryr sig

Ingen i den här tråden iaf. Tack.

Easy_Mike skrev:
2091005 hm......hm igen.......

idè...
kör ner till gastelyckan...Falk..bevakningföretaget har ett kontor där...hör med ngn där om du kan ställa den på deras bakgård..
där är folk dygnet runt...

kanske kanske...

annars har du ju statoil på norr..dom har ju öppet dygnet runt...

vill inte vara en besservisser :tungan men det e Securitas som har kontor på gastelyckan...... Falck har uppe på Skarpskyttevägen, nära Satoil på N Fäladen :7peta

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!