Fan att man ska vara så klantig

Pallas Athena skrev:
Haha..härligt :näsblod Är du också blondin? ;)
Hur kom du ur den knipan? :tungan

Klart jag är blondin! Smart som fan är jag dessutom! :rolleyes:
Jag fick upp nycklarna ur fickan UTAN att tappa datorn jag höll i, låste upp bakluckan, haltade upp till min lägenhet, drog av strumpan och höll foten under kallt vatten i handfatet. Först då tillät jag mig jämra mig lite. (bodde centralt i Södertälje)
Mitt i natten stod jag inte ut längre och fick ta mig till akuten där de skrattade gott åt min lilla fadäs. Ja vad gör man inte för att roa andra. :rolleyes: :kryckor

Anneli skrev:
2136115 Klart jag är blondin! Smart som fan är jag dessutom! :rolleyes:
Jag fick upp nycklarna ur fickan UTAN att tappa datorn jag höll i, låste upp bakluckan, haltade upp till min lägenhet, drog av strumpan och höll foten under kallt vatten i handfatet. Först då tillät jag mig jämra mig lite. (bodde centralt i Södertälje)
Mitt i natten stod jag inte ut längre och fick ta mig till akuten där de skrattade gott åt min lilla fadäs. Ja vad gör man inte för att roa andra. :rolleyes: :kryckor

Jisses..vi spelar nog i samma division när det gäller klantighet, inte illa :tungan Hur gick det med foten då? Nåt brutet? :pannkyss

Pallas Athena skrev:
2135599 Inte då..dom är helt klart överskattade :va

Nä, nu måste jag försvara mig lite här. Faktum är att det finns många fördelar med att vara rödhårig. Vi blir inte anklagade för att vara billiga eller lättfotade bara för att vi är lite högljudda och flirtiga på krogen (som blondiner blir :tungan ), folk accepterar av vi har ett lite häftigare humör än alla andra, vi är ju faktiskt födda sådana :rolleyes:, det är tillåtet att vara lite het på gröten och pang på i vissa situationer, vi syns bland stora folkmassor + att vi lätt får ragg då många pojkar gillar tjejer som sticker ut. Och det bästa av allt, vi slipper alla dåliga blondinskämt. :hihi Fler redheads åt folket helt enkelt! :yoparty

Kerplunk skrev:
2136359 Nä, nu måste jag försvara mig lite här. Faktum är att det finns många fördelar med att vara rödhårig. Vi blir inte anklagade för att vara billiga eller lättfotade bara för att vi är lite högljudda och flirtiga på krogen (som blondiner blir :tungan ), folk accepterar av vi har ett lite häftigare humör än alla andra, vi är ju faktiskt födda sådana :rolleyes:, det är tillåtet att vara lite het på gröten och pang på i vissa situationer, vi syns bland stora folkmassor + att vi lätt får ragg då många pojkar gillar tjejer som sticker ut. Och det bästa av allt, vi slipper alla dåliga blondinskämt. :hihi Fler redheads åt folket helt enkelt! :yoparty

Kan hålla med om att rödhåriga rockar.
Det roliga är att fördommen om humöret stämmer på alla jag känner,och det uppskattas.

Biturbo skrev:
2149495 Jag vet.. det var jag som sade det till dig! :mattias

Hur mår fossingen då?

Vilket lyft :hihi

Wtf, kan inte den här tråden dö ut snart, jag menar, den handlar (eller handlade om iaf) en chey som stukat foten och är nu 3 sidor lång :va

Jonathan skrev:
2149503 Vilket lyft :hihi

Wtf, kan inte den här tråden dö ut snart, jag menar, den handlar (eller handlade om iaf) en chey som stukat foten och är nu 3 sidor lång :va

Jafan! Är rätt stolt! Inte många som lyft en 6 dagar gammal tråd... :fakta

Vad vinner man?

Biturbo skrev:
2149611 Jafan! Är rätt stolt! Inte många som lyft en 6 dagar gammal tråd... :fakta

Vad vinner man?

En dumstrut med texten "Jag är kåt"

Vassego!

Skönt att bli av med den :näsblod

Biturbo skrev:
2149495 Jag vet.. det var jag som sade det till dig! :mattias

Hur mår fossingen då?

:tungan
Jodå, fossingen mår bättre iallafall. Funkar att stödja och gå på någorlunda, så nu vart man ju satt i jobb såklart :4skrika

Biturbo skrev:
2149611 Jafan! Är rätt stolt! Inte många som lyft en 6 dagar gammal tråd... :fakta

Vad vinner man?

Du kan få en :kiss för att du bryr dig om min fot :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma