Family Guy, FOX, mm

Simpsons är ju bra FORTFARANDE trots sina 15-20 år i tv. Family guy var ju bra en säsong, sen känns det överflödigt.

Du bor i Arboga av eget fritt val, du är ursäktad från kravet att ha god smak. :hihi :D

*hosthost* Surabo.... :rolleyes: Jag är ju hittills den enda på hela SH.com med bra smak, så det kan ju inte vara allt för illa :glömdet

Xibalba, det behövs ju knappast. Ta vilket som helst utan surfittan Lisa Simpson så har du nåt som slår Family guy.
Men jag måste ju ändå säga att det är lite för snällt i Simpsons, där vinner ju Family guy med hästlängder.

Family guy är bra, utan tvekan.
Faktum kvarstår: Simpsons är originalet och i det här fallet är originalet bäst.

Seth Macfarlane är ett geni! Bättre serie än FG (och American Dad som han oxå skapat) går inte att hitta. Simpsons var först och håller fortfarande men FG är bättre. Peter Griffin for president! :yoparty

det behövs ju knappast. Ta vilket som helst utan surfittan Lisa Simpson så har du nåt som slår Family guy.
Men jag måste ju ändå säga att det är lite för snällt i Simpsons, där vinner ju Family guy med hästlängder.

Det var därför jag ville ha ett klipp, för tror inte jag nånsin sett nått med simpsons som man rågarvat av, däremot lite småfniss :tungan

¨Homer, när han berättar att han numera heter Max Power: "There are 3 ways of doing things, the right way, the wrong way and the Max Power way!"
Marge: -Isn't that the wronng way?
Homer:"-Yeah, but FASTER!!"

Var det inte Lisa som sa: Isnt that the wrong way :rolleyes:

Det här skämtet med att du skulle ha rätt börjar bli tråkigt nu. Du har dragit ut på det i för många inlägg och det är ju helt uppenbart att du har jättefel i allt du säger. Hade du bara skrivit en post och sen slutat svara så hade det varit roligt däremot.
Nej. Jag måste dra ut på det i minst tio sidor till. Då kommer alla att vika sig av skratt.

Family Guy är dynga.

För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.

Oavsett vad man tycker om S eller FG så har båda serierna en väldigt bra stab av manusförfattare, scriptor och absolut skådespelare som gör rösterna. Har dock den senaste tiden börjat följa en annan serie som heter Ugly Americans den är rätt underhållande som driver med amerikanska välfärdssystemet bland annat den serien är skapad av en av manusförfattarna från Simpsons.
Att ingen nämnt Futurama även det en Groeningproduktion dock vassare humor och fyndigare än Simpson's i min åsikt.

Kan du inte kontra med lite roliga Simpsonsklipp då? :va :arsele :tungan

Hade gärna kontrat med massor av klipp. Men finns inte på tuben.

Vill länka till klippet där Homer åker förbi skolbussen i den nyss "lånade" glassbilen sugandes på en glass. "ohh thats rasberry".

Det är nog min absoluta favoritscen. Det är samma avsnitt som denna.
[YOUTUBE-ID]w0BWjkA1IIA[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]xIpLd0WQKCY[/YOUTUBE-ID]

:APgarv:D
[YOUTUBE-ID]N-TZ8Z5S9rI&feature=related[/YOUTUBE-ID]

:D
[YOUTUBE-ID]AW5hS4fvERg&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Gillar själv S o FG jävligt mycket. Dock är Simpsons på förstaplatsen. Visst skämten är inte lika sjuka. Men det enda FG har är de sjuka skämten, S har mycket mer.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026