Family Guy, FOX, mm

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Bara jag som tycker att FG suger och att det är en sorglig, talanglös ursäkt för ett plagiat på the Simpsons?
FOX känns skitnödiga.
Men de har ju makten, så...

Hursomhelst hittar jag inte speciellt mkt kul i FG, men jag är som sagt lite weirdo, gillar inte heller Seinfeldt.

Antar att de flesta gillar serien, eller?

Jag ser ingen likhet mellan S och FG?

Cool Whip.... Bara det räcker som anledning att gilla FG :D:tummenupp:D
[YOUTUBE-ID]lich59xsjik[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]fHYYkZpZGjo[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]rs2g5XyMnn0[/YOUTUBE-ID]

Jag ser ingen likhet mellan S och FG?

Animerad, politiskt småkritisk serie om en amerikansk familj med roliga röster som råkar ut för ett och annat i amerikat, främst pga en dum farsa. Var väl mest de likheterna jag tänkte på.
Sen kan vi diskutera hur roliga rösterna är, men det tar vi förslagsvis på en annan tråd.

FG är bäst :D

[YOUTUBE-ID]KJCfUm21BsI[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]vlIm-riMN6Q[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]cNkp4QF3we8[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]xHKTE75dgE4[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]byPSfzfVkvE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Ahem. Hur skall vi säga det här så du inte tar illa upp? :va
Du saknar humor. PunGt. :fakta

Family Guy formligen aeger Simpsons, även om Homer kan ha sina ljusa stunder.
Herbert the Pervert säger jag bara. :hihi

Family Guy är grymt roligt. Miljarder ggr bättre än Simpsons. Tycker inte serierna är så lika faktiskt. Visst, båda handlar om en familj i USA men skämten skiljer sig åt ganska rejält. Family Guy har mycket sjukare (och roligare) humor än Simpsons. Dessutom lyckas dom göra grymt roliga skämt av sånt som egentligen inte ens borde vara särskilt roligt. Som när Peter springer och ramlar och slår knät t ex. Fy fan vad jag skrattade första gången jag såg det. (Här tänkte jag klistra in det klippet, fast som vanligt så väljer asen på youtube att lägga upp sina egna dåliga remixar istället för det riktiga klippet. Fan vad jag hatar sånt.)

Däremot borde dom lägga ner både Cleveland Show och American Dad. Dom är gudförbannat dåliga. Särskilt Cleveland Show.

Dessutom lyckas dom göra grymt roliga skämt av sånt som egentligen inte ens borde vara särskilt roligt. Som när Peter springer och ramlar och slår knät t ex. Fy fan vad jag skrattade första gången jag såg det. (Här tänkte jag klistra in det klippet, fast som vanligt så väljer asen på youtube att lägga upp sina egna dåliga remixar istället för det riktiga klippet. Fan vad jag hatar sånt.)

Amen broder, jag sprutade grogg genom näsan när "walkern" gjorde samma-lika i "Something, something dark side".

FG är vuxenhumor.

Ahem. Hur skall vi säga det här så du inte tar illa upp? :va
Du saknar humor. PunGt. :fakta

Family Guy formligen aeger Simpsons, även om Homer kan ha sina ljusa stunder.
Herbert the Pervert säger jag bara. :hihi

Härligt.
Ja, kan hända, tycker mest att det är en efterapning.
Säkert är vi överens om många sitcoms, men just FG och Seinfeldt är jag skittråkig på.
Orkar inte lyssna/se många avsnitt med FG pga röster och plot.
Men bra att vi fått en boll som rullar. :tummenupp
puss

Simpsons är bara som en vanlig... serie?

Family guy är humor :fakta

Som när Peter springer och ramlar och slår knät t ex. Fy fan vad jag skrattade första gången jag såg det. (Här tänkte jag klistra in det klippet, fast som vanligt så väljer asen på youtube att lägga upp sina egna dåliga remixar istället för det riktiga klippet. Fan vad jag hatar sånt.)

Denna? Kass kvalite men ändå :hihi

[YOUTUBE-ID]BaKaNQXJff0[/YOUTUBE-ID]

¨Homer, när han berättar att han numera heter Max Power: "There are 3 ways of doing things, the right way, the wrong way and the Max Power way!"
Marge: -Isn't that the wronng way?
Homer:"-Yeah, but FASTER!!"

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!