Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
duckie skrev:Hej jocke
Är det inte kallt att åka då?
abethebabe skrev:snackar vi hojj eller skoter??? inte kan ni väl köra hojj i det här vädret eller?
psykomotard skrev:för min del hoj. men det var ju inomhus iofs.

RiccyRockstar skrev:Såg att en massa falubor höll till här men undrar om det bara är motard nissar här eller får man va me o gasa i sommar om man kör Hornet![]()
RiccyRockstar skrev:Såg att en massa falubor höll till här men undrar om det bara är motard nissar här eller får man va me o gasa i sommar om man kör Hornet![]()

Anciol skrev:Nä, enbart motardnissarna får vara med. Vi andra åker omkring ensamma o ser ledsna ut...![]()
jocke i köping skrev:inte vi som åker Italienskt ,, vi bara åker o ler *smile*![]()
ni ler så länge ni inte behöver beställa grejer från Italien!!jocke i köping skrev:inte vi som åker Italienskt ,, vi bara åker o ler *smile*![]()

Du får åka med oss om du vill, det är ett helt gäng med honda getingar i klubben!!RiccyRockstar skrev:Såg att en massa falubor höll till här men undrar om det bara är motard nissar här eller får man va me o gasa i sommar om man kör Hornet![]()
Anciol skrev:Jag är nöjd bara jag har nåt vibrerande mellan benen.
För mycket öl för mig ikväll?
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!