Falutråden

Tjenis damen !

kallt ,,, Brrr jo de kan du ge dig på ,, ja körde 10 mil i går på halvbra vägar utanför köping o frös så de värkte i mina fossingar ,, o händer.
det var -8 på termometern o sedan 60-80 km i timmen gör ju att de blir GRISKALLT om man som jag igår slarvar med kläder.

men att åka på någon sjö med lite pudersnö på är ju bara maxxat ,, de skulle du testa ,, Jiiiihaaaaaaaaaaaaaaaa :banana

duckie skrev:
Hej jocke :-)

Är det inte kallt att åka då?

ahh då har man varit nere och tränat på osringar en timme nere i garaget. skönt med ett halvtomt parkeringsgarage :) 2 månader kvar nu! typ

snackar vi hojj eller skoter??? inte kan ni väl köra hojj i det här vädret eller?

Falu Hornet?

Såg att en massa falubor höll till här men undrar om det bara är motard nissar här eller får man va me o gasa i sommar om man kör Hornet :yoparty

RiccyRockstar skrev:
Såg att en massa falubor höll till här men undrar om det bara är motard nissar här eller får man va me o gasa i sommar om man kör Hornet :yoparty

Nä, enbart motardnissarna får vara med. Vi andra åker omkring ensamma o ser ledsna ut... :pannkyss

jocke i köping skrev:
inte vi som åker Italienskt ,, vi bara åker o ler *smile* :D
ni ler så länge ni inte behöver beställa grejer från Italien!! :tungan

RiccyRockstar skrev:
Du får åka med oss om du vill, det är ett helt gäng med honda getingar i klubben!!

sådär ja nu har man dammat av bettan...
tog en liten tur i byn idag och slipade bort rosten ifrån bromsskivorna...
bjöd på ett nytt fint batteri så spann den som en katt.. :)

besiktning på onsdag så e sessongen igång hehe

Jag blev nöjd när jag fick ett meddelande från vägverket i förrgår. Det löd "kontrollbesiktning skall se senast april 2010" :D :yoparty

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka