Falutråden

jag kanske ska ut me några kompisar och glida lite.. lät då så igår men har inte hunnit fått tag i dom än.. få se hur det blir.. e ju kanon väder nu

R1-Night-Rider skrev:
Följer gärna med om ja får..... Skriv här nån timme innan ...

MVH STEFAN

japp gör så. fick tag i 2 av dom men dom skulle ut och fiska dom tokarna...
ska kolla me resten av gänget få se

hoho.. efter 15 mil själv idag är ja lite små trött.... I morgon (ons) ska d vara nått läser ja.. klockan 18.00 nån som ska dit? wheelers?

hörs mer om det =) :Bugar

vart inge åka idag.. alla banga av kompisarna.. men då gick dom miste om nåt.. tog hojen ut till en kompis i danholn och fikade lite.. var ju kanon väder..

tänkte kolla om det var nån ifrån denna tråden som var och tankade på preem macken vid 18.05 ca idag.. jag var där och tankade och det var 3 sporthojar vid pumpen brevid... tänkte om de var nån åkning på G eftersom det brukas ju sammlas vid preem.. var bla en blå kawa...

Den blåa kawan var jag! Var vid preen vid 17.30 men då va det inte en käft där. Så det blev en solosväng istället. Dom andra två skulle ta en sväng till Leksand sa dom...

okey.. ja jag gissade att det var nån härifrån forumet.. då såg du kanske mig.. jag stog vid automaten längst ut mot tvätten och åkte förbi er på en blåvit gsx 750 me svarta skinbyxor och en orange svart enduro jacka.. och silvrig hjälm.. grym hoj du har.. stog och kollade in den då jag tankade.. synd att man inte har råd att ha en sån.. då man har enduron som hobby så går det mästa av lönen dit blir ju mycke underhåll av hojen då man har ca 2 tävlingar i veckan då de e hög sessong... så jag får nöja mig med den jag har.. billig försäkring.. men den går fint.. i alla fall för min smak.. har ju bara haft den en månad ca nu så effekten e fortfarande helt ok..

R1-Night-Rider skrev:
Kan ja åka med nån dit? Eftersom ja inte hittar här i Falun .. Kanske kan ses vid nån mack ?

:tungan Stefan

har du sett vart bilmetro ligger? åk dit strax innan så kommer du se hojjar och samt klubbstugan. annars kan jag möta upp dig om det krisar :)

Näää inte ännu ,, men första träffen har ju inte varit ,,, skulle tro det blir Blänge midsommar eller Kopparträffen ,, brandsläckare medtages ,, :banana

är du på den 11:e ?

bandit-tomsa skrev:
Tjena grabben, Har kompisen eldat upp nå tält på slutet då???? :arsele

R1-Night-Rider skrev:
hehe... Helt lost vart allt ligger.... Skulle du kunna möta upp mig ? Vädret ? blir d nått ???

jag tänkte att jag åker ner iaf.. tar ställning till om jag åker när jag ser vart det bär av och hur vädret verkar arta sig..
möter upp dig vid shellmacken vid gruvrondellen 18.50.
blir det bra?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...