Falutråden

Tjeao vi får se hur det blir med åkandet för min del.... som det ser ut nu tidigast 1500. om det blir någe :/

Han inte med att komma tyvär. Jag och kroppen ville lite olika i dag. Hoppas att du (förhoppningsvis ni) fick en trevlig tur i alla fall.

Åkning i kväll?

Två st svarta/blå TDM850 med två likadant klädda herrar körde före mig Falun-Ornäs igår kväll runt 20-snåret. Nån som känner igen sig?

Ni såg väldigt polis-mässiga ut :hihi

Kom över på masträffen nu i helgen så kanske dom e där, :yoparty
jag och ett par till här ifrån med Italienska dyrgriper kommer dit i allafall ,,

är det några härifrån som kommer åxå ? eller är det för närma :lol

MvH: Köpingsmarodören :banana

Jåke skrev:
Två st svarta/blå TDM850 med två likadant klädda herrar körde före mig Falun-Ornäs igår kväll runt 20-snåret. Nån som känner igen sig?

Ni såg väldigt polis-mässiga ut :hihi

Är det i kväll det är cross tävling i Jämmerdalen i Falun?

jocke i köping skrev:
Är det några här som testat vanlig grönsåpa o göra rent bakfälgen med ?

o billigt e det åxå ,,

Mvh: Jocke i köping

Visst är den billig!

Gratis till och med :tummenupp

Nu är jag hemma efter Lelleträffen och fortfarande med en hel hoj. Trots tre dagar på Gotland-Ring där det inte gick sakta :D :D :D

Ska bara tvätta av smeten på på hojen och skinnstället som gjorde x antal varv genom en bi-svärm på tusentals kåta bin. Det blev lite lättare att se banan när äntligen drottningen landade på banan. Då landade de andra kåtbockarna också. Det blev en hög av bin på ca en meter i diameter två meter från spåret.
Blev till och med smetig av bin innanför stället. Ne, -inte av något annat!

Snart är jag ute på gatan igen.

Hoj

.

jupp.. de e ikväll.. 18:30 tror jag.. 60 pix i inträde..
jag hade tänkt ta hojen och glida dit..

nu är min cykel lagad! de va bara en pajjad packbox, plättlätt. nu blir det åkning igen! iaf snart :)

mascup finalen

idag är det final i mascupen på amsbergs crossbana. Jag och 2 till åker dit med hojjarna och kollar, finns intresse att hänga med dit och hem så skriver jag vart vi utgår från här när jag vet det själv :)

Kinamoto är inköpt nu, tänkte dra ihop en minikortege på falucruisingen.. hittils är vi bara 4 st :)

myspinnen skrev:
idag är det final i mascupen på amsbergs crossbana. Jag och 2 till åker dit med hojjarna och kollar, finns intresse att hänga med dit och hem så skriver jag vart vi utgår från här när jag vet det själv :)

Kinamoto är inköpt nu, tänkte dra ihop en minikortege på falucruisingen.. hittils är vi bara 4 st :)

och vi åker kl 1800 från shellrondellen i falun. väl mött

söndagstur!!!

Söndagen den 3/7 så blir det en sönadstur i falun som kommer att utgå från bryggcafeet i falun....
dom som vill ta en kaffe eller något ska nog vara där vid 13 tiden, turen går kl 14:00, kommer att gå en ganska lång sväng om jag känner alla rätt!!!
väl mött och hoppas inte allt för många är bakis och skais!!!

//Vegas

Vegas skrev:
Söndagen den 3/7 så blir det en sönadstur i falun som kommer att utgå från bryggcafeet i falun....
dom som vill ta en kaffe eller något ska nog vara där vid 13 tiden, turen går kl 14:00, kommer att gå en ganska lång sväng om jag känner alla rätt!!!
väl mött och hoppas inte allt för många är bakis och skais!!!

//Vegas

Jaja! jag ska skynda mig att nyktra till... Hoppas jag hinner i tid!!!!

Anciol skrev:
Fajbjoj!! Fajbjoj!! Jag hade ju bestämt att du skulle få leka med din popnittång idag juh!

får ta det lite senare bara!!!!!
vältra dig på betonggrisen å häng med nu..... :yoparty

Vegas skrev:
vältra dig på betonggrisen å häng med nu..... :yoparty

Kalle vill inte att jag ska åka med såna farliga killar som er... kan ju lära mig saker o köra ifrån honom...

Vaddå vältra? Svänger smidigt över benet, lägger :tuttar på tanken o sen är det bara o köra!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman