Falutråden

Tja!

Blir en kort tur för oss idag, på sambons hoj eftersom min står nerplockad i garaget. Åker runt 15.30 till Torsång o fikar. Om ngn vill hänga på är det bara att höra av sig!

0704806947

/Johanna och skåneKalle

Ska handla skinnställ i Sandviken snart ,, hinner jag kommer jag förbi ,,

Anciol skrev:
Tja!

Blir en kort tur för oss idag, på sambons hoj eftersom min står nerplockad i garaget. Åker runt 15.30 till Torsång o fikar. Om ngn vill hänga på är det bara att höra av sig!

0704806947

/Johanna och skåneKalle

Anciol skrev:
Tja!

0704806947

/Johanna och skåneKalle

var det kanske er jag hejade på då jag åkte förbi.. var en kille och en tjej som höll på att ta av sig hjälmarna tror jag då jag åkte förbi.. hade en gynstol framför mig... hade skinbyxor och orange jacka..

NigHtHawK skrev:
var det kanske er jag hejade på då jag åkte förbi.. var en kille och en tjej som höll på att ta av sig hjälmarna tror jag då jag åkte förbi.. hade en gynstol framför mig... hade skinbyxor och orange jacka..

Vi var kille och tjej och de enda på parkeringen. Hejade på någon vi också :hej nästa gång får du väl stanna då!

okey.. ja men då var det er.. tänkte stanna men det var kompisen som var framför i gynstolen så han hade nog undrat va jag tog vägen i så fall.. :)

kul o träffa er ,, johanna o skånekalle ,, som sagt ,, den 11:e kommer jag på retur,,,,, men har ni vägarna förbi söderut så e ni förstås välkomna ,,
mvh: Jocke i köping

Anciol skrev:
Vi var kille och tjej och de enda på parkeringen. Hejade på någon vi också :hej nästa gång får du väl stanna då!

jocke i köping skrev:
kul o träffa er ,, johanna o skånekalle ,, som sagt ,, den 11:e kommer jag på retur,,,,, men har ni vägarna förbi söderut så e ni förstås välkomna ,,
mvh: Jocke i köping
'

Var du i Torsång 17:10? Jag åkte förbi där då och såg en glänsande mille utanför.

jocke i köping skrev:
Visst var det så ,, att du inte stannade till ? :va
men ja fick ju trevligt sällskap ändå,,
den 11:e :banana

Jag hade min körkortselev framför mig och hon uppfattar inte sånt :-)
Nej men vi övningsskörde och hade inte nåt fikastopp inplanerat där.

har antecknat den 11:e

Kanske kanske till Blänge/falun/grycksbo på söndag ,,
ta med din elev på en tur då ,, :Bugar

duckie skrev:
Jag hade min körkortselev framför mig och hon uppfattar inte sånt :-)
Nej men vi övningsskörde och hade inte nåt fikastopp inplanerat där.

har antecknat den 11:e

Jocke: Japp, trevlig att träffas. Alltid kul o lära känna nya människor. Söderut åker vi nog nån gång! Ses den 11e!!

/Johanna och skåneSkalle

Finns det några åksugna till helgen ?
det har ju varit så tyst här länge nu ,, :(

Anciol skrev:
Jocke: Japp, trevlig att träffas. Alltid kul o lära känna nya människor. Söderut åker vi nog nån gång! Ses den 11e!!

/Johanna och skåneSkalle

Alltid åksugen. Besiktigar min betonggris på torsdag så om allt går som det ska så åker vi i helgen, på 2 hojar!!! Är sjuk nu så ev reservationer är kanske på sin plats...skåneskalle är inte sjuk dock...

Mina touringföräldrar kommer upp från sthlm till helgen också.

jocke i köping skrev:
Finns det några åksugna till helgen ?
det har ju varit så tyst här länge nu ,, :(

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...