watson
Orka vara tvärtom
Om man vill anmäla ett företag för falsk marknadsföring, ska man då vända sig till allmänna reklamationsnämnden?!
Tacksam för svar!
/FW
Tacksam för svar!
/FW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp.watson skrev:Om man vill anmäla ett företag för falsk marknadsföring, ska man då vända sig till allmänna reklamationsnämnden?!
Tacksam för svar!
/FW
heimdal skrev:och naturligtvis vill man veta vad de handlar om![]()
watson skrev:Blir irriterad när man går och köper en bil och räknar med att ett visst företag kan bygga en hundbur till just min bilmod. eftersom det är vad .......
Manne skrev:Du kan ju knappast anmäla ett företag för att dom betett sig på ett enl. ditt tycke på ett dåligt sätt.
Det enda du råkade ut för vad jag kan utläsa var ett dåligt bemötande samt att dom inte hade en bur till just din modell av bil.
Lär knappast bli fällande eller för den delen upptaget till ARN.
Manne skrev:Du kan ju knappast anmäla ett företag för att dom betett sig på ett enl. ditt tycke på ett dåligt sätt.
Det enda du råkade ut för vad jag kan utläsa var ett dåligt bemötande samt att dom inte hade en bur till just din modell av bil.
Lär knappast bli fällande eller för den delen upptaget till ARN.
watson skrev:Handlar väll snarare om vad som står att läsa på deras hemsida.... "Vi tillverkar hundburen för just din bil till oslagbara priser." Detta verkar betyda: "Vi tillverkar hundburen för just din KOMBI till oslagbara priser." Eller: "Vi tillverkar hundburen till just din bil om du inte heter Watson".
@Manne: Selektivt läsande är din stora sport eller?!
@Dweezil: Läs om läs rätt! Varför förutsätter folk att man är dum i huvudet!?
Är det inte uppenbart varför jag i första taget inte förklarade VARFÖR jag frågade. Många här inne har ju en förmåga att vilja knäppa folk på näsan eller berätta för andra hur de ska göra... Klarar det väldigt bra själv!![]()
/FW

granath_ skrev:ska man verkligen frakta hunden i en sedan då?
får man fråga vilken modell det rör sej om?
för jag hoppas inte du tänker slänga ner hunden i en gammal 740 baklucka eller liknande![]()
Kay skrev:Varför köper du inte en kombi?![]()
watson skrev:@Dweezil: Gryyym lösning! Har funderat över att kunna ha med hunden på lättare fikaturer och den där lösningen var ju lysande! Hunden får skydd av kåpglaset när den sitter på tanken! Är det din hund/bild?!
Kan inte lägga ut länken med tanke på att jag inte vill göra mej skyldig till förtal. Lite detektivarbete från dej och du hamnar på rätt sida...
/FW
GuW skrev:Hur stor är jycken, snackar vi Leonberger eller Chiwawa?
Om jycken är liten borde det inte vara så svårt att hitta en liten "utställningsbur" som funkar att sätta fast på det nerfällda sätet.
(jag tänker mig typ skruvad rem i det nerfällda ryggstödet, eller nitmutter)
Är det en stor jycke så att den behöver allt tillgängligt utrymme, då blir det knepigare, då måste den nog specialtillverkas, av någon som verkligen specialtillverkar burar, inte bara säger att dom gör det.
Känner du någon som är duktig på att svetsa kanske det är bättre att be denne att låna din bil ett par dagar och måtta in buren exakt.
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|