tommi
Guest
nån här som spelar? blev lite bisviken men spelar ändå trean,tycker ettan är bäst känsla,tvåan var för buggig och trean lite svår och stel att förstå sig på men i sin helhet så rockar fallout serien fett

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag blev helt ärligt besviken. De andra (1 och 2, inte Tactics ty det sög åsne...) var bra, sjukt bra. Det här tredje är någon lam FPS med lite tama inslag från de bra spelen![]()
jag har bara lirat fallout 2, tactics å 3an.
2an var bäst i min mening, men det är svårt att jämföra de tidigare med de senaste, det är helt olika spel.
3an är ja inte färdig med än, dvs, jag har inte hittat alla platser och gjort alla uppdrag jag kan hitta.
är det bara jag som dammsuger varje nytt ställe på prylar innan jag går vidare till nästa? vissa ställen behöver 2 - 3 vändor.
vad fokuserar ni på när ni skapar era karaktärer?
jag kör på styrka för att kunna bära så mkt som möjligt, samt science & lockpick, för att få tag i grejer å bära
jag va ffs lvl 20 innan jag gjorde första storymission efter megaton.
En annan sak vaffaaan har dom gjort med power armour?? + i str men - i agility?? det var det inte på dom andra i ettan o tvåan,jag går postal om dom har fukkat upp plasma rifle med![]()
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |