Jag tycker att försäkringsbolagen borde höja drullepremien eller hemförsäkringen lite istället för hojförsäkringarna. Detta är ju inget nytt men ändå ett litet bevis på att man inte spara så många liv på att höja mc-försäkringen så färre har råd att köra.
http://www.blt.se/article.php?args=499667,102;149;0;0
http://www.blt.se/article.php?args=499667,102;149;0;0
