Falkenbergs motorbana

cobrakaj

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2005
Hoj
KX 450F-10 , KX 250F-10
undefined
Var och tränade på Falkenbergs motorbana idag.Helt okey faktiskt,fast jag bara åker 450.Lite lång start o mål raka, men den nya chikanen,nyhemskurvan och hela baksidan är helt kanon,även för en motard.
Så alla med reggade motardhojar,kom och testa!!!.Det är alltid roligt om vi är ett gäng.Tränings avgiften är 300.-.Har ni ingen reggad hoj,går det att köra med Roadracing licens i licensierade gruppen.

Fan va kul!
Hur ofta är det träning? Kör de alltid gatgrupp och licensgrupp vid alla träningar?

RookieSM skrev:
Fan va kul!
Hur ofta är det träning? Kör de alltid gatgrupp och licensgrupp vid alla träningar?
onsdag 20 juli 1700-2000 gat/licens
onsdag 3 aug 1700-2000 gat/licens
onsdag 31 aug 1700-2000 gat/licens
onsdag 14 sep 1700-2000 gat/licens
onsdag 21 sep 1700-2000 gat/licens

Man brukar hinna med 3 pass på 20 minuter,om det inte är en massa vurpor.
Lägg ut en tråd om det är nån som tänker åka.

cobrakaj skrev:
undefined
Var och tränade på Falkenbergs motorbana idag.Helt okey faktiskt,fast jag bara åker 450.Lite lång start o mål raka, men den nya chikanen,nyhemskurvan och hela baksidan är helt kanon,även för en motard.
Så alla med reggade motardhojar,kom och testa!!!.Det är alltid roligt om vi är ett gäng.Tränings avgiften är 300.-.Har ni ingen reggad hoj,går det att köra med Roadracing licens i licensierade gruppen.

Du som har kört. Vilken drevning hade du? Jag har en EXC 6 vxl. Vilken toppfart körde du med???

En undran bara, jag har varit sugen på att åka lite bana.
Är det bara för motarder eller? Har själv vfr 750...

nix.. för alla...

motarder är inte så uppskattade iallafall inte på knutstorps träningspass för RR

Fixx skrev:
nix.. för alla...

motarder är inte så uppskattade iallafall inte på knutstorps träningspass för RR
Knutstorp är ju en gokartbana, borde väl passa perfekt för en motard? :hihi

Hur långt är de mellan Falkenberg och Jönköping....har kört lite på Sviestad och de var grymmt kul att köra bana...kanske skulle testa falkenberg med...kosstar...?

RookieSM skrev:
Knutstorp är ju en gokartbana, borde väl passa perfekt för en motard? :hihi
jodå... går att köra rätt hyffsade tider på knutstorp oxå.. Fast behöver dreva om den ännu mer. för den 4växlade lådan räcker inte till... varvar ut innan rakan börjar.

Back