falkenbergs motorbana 19 maj 2010

Inga bra på dig tyvärr :confused: Kan vara för att du inte var med sista passet :va

Nått med en svart zx10-r med grön magkåpa och gröna monster-revor på sidorna kanske? :)

Skulle gärna ha en uppdaterade bild på min profil, ingen som fick med mig? Föråkare i snabb med grön/vit ZX-10R racer eller utan gul tröja i medel sista passet då jag ville filma även denna grupp lite grann.

Var nästan säker på att jag hade med dig men de var nån på cbr tror jag som också hade gulväst tyvärr. som sagt hann jag bara fota lite på andra passet snabb grupp.

Last edited:
Lägger upp ett par stycken ändå, fastän jag är allt annat än nöjd med dom, var dom inte brusiga av iso-talet så var dom väldigt smetiga i färg/konturer.

abbe1.jpg

benny.jpg

svart_blade.jpg

vit_fireblade_900px.jpg

Nja nu är de bara GBG_PeHrssoN som ska ta sitt förnuft till fånga och lägga upp filmen han har men de verkar gå dåligt med de.... Om alla spammar han kanske han får tummen ur..... :tuttar:tungan

tro mig jag har försökt redan . men den jäkeln vill inte hahahah :D

Lägger upp ett par stycken ändå, fastän jag är allt annat än nöjd med dom, var dom inte brusiga av iso-talet så var dom väldigt smetiga i färg/konturer.

Snygga bilder., har du nåra på mig .

Last edited:
Skulle gärna ha en uppdaterade bild på min profil, ingen som fick med mig? Föråkare i snabb med grön/vit ZX-10R racer eller utan gul tröja i medel sista passet då jag ville filma även denna grupp lite grann.

Här är en bild på dig Benny, men dock väldig dålig. Svårt att fota i motljus samt med mycket zoom.

Bifogat

• benny liten.jpg
    benny liten.jpg
    136 KB · Visningar: 52
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden