Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ajsomfan, gick det så illa?Hsb-Chrille skrev:2493162Äh så värdelöst, 200 spänn för 2 varv och ett brutet nyckelben tycker inte jag var nån höjdare iaf...
Fabbe skrev:2493169Nää fan va surtSynd att alla inte fick dela min glädje, hade nog räckt åt alla o lite till
![]()
Är det en fraktur bara eller ligger är det av? Mitt är av![]()
Hsb-Chrille skrev:2493289vaddå ditt är av? jo det var en fraktur, eller det var nog helt av fast det låg bra... eller nåt, 3 veckor skulle det ta iaf... så det blir inget åka på knutstorp den 8e för mig, jag som sett fram emot det så mkt![]()
Hsb-Chrille skrev:2493289vaddå ditt är av? jo det var en fraktur, eller det var nog helt av fast det låg bra... eller nåt, 3 veckor skulle det ta iaf... så det blir inget åka på knutstorp den 8e för mig, jag som sett fram emot det så mkt![]()
Rasorblade skrev:2493407ajfan...tråkigt att höra.....
Var det i chikanen du gick av?
Hsb-Chrille skrev:2493471jo jag höll fetshladd förbi en retta i ingången till chikanen (förresten heter det itne serpentin?), men så fick jag fäste mitt i alltihop så det blev en lagom skön highsider...
Hsb-Chrille skrev:2493492jo, fast jag missar knutstorp den 8e![]()
![]()
![]()
Hsb-Chrille skrev:2493492jo, fast jag missar knutstorp den 8e![]()
![]()
![]()
frostyman skrev:2493514Ärsh, kom ihåg vad jag sa om silvertejp och superlim![]()
Rasorblade skrev:2493503ajfaan...du hade anmält dig dit.....
hade jag oxå gjort om jag hade fått min hoj innan....
ps. lägger till dig på MSN
Det är inte helt.. Benet är av och benen överlappar varandra..Hsb-Chrille skrev:2493289vaddå ditt är av?
Lion skrev:2493241Asg, Fabbe din jävla galning.....bryggjäveln knakade för fan när man körde på den! Hur i hela &¤£"§½ slår tanken att man ska wheela då??
U Crazy Bitch...
Rasorblade skrev:2493516hehehe lite svårt att fixa ett brutet nyckelben med silvertejp å superlim![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |