Falkenberg, Onsdag 27/9

Rolig berättelse:tummenupp Man blir ju inte mindre sugen på att köra bana på hoj:)

En vacker dag..

Hsb-Chrille skrev:
2493162 Äh så värdelöst, 200 spänn för 2 varv och ett brutet nyckelben tycker inte jag var nån höjdare iaf...
Ajsomfan, gick det så illa? :gnissla
Hojen såg ut att klara sig fint om det nu är någon tröst. Se nu till att det läker ordentligt så du inte får ett nyckelben av Fabbe´s sort.

Själv hade man askul!! Fabbe lyckades summera körningen ganska bra där....fan att det va blött i början bara!
Blev själv förvånad över hur snabbt man kan bromsa ner till chikanen i helslitet framdäck (läs slicks) i regn! Tappade fästet på bakhjulet så bakdelel svajade till höger o vänster nästan varje gång efter rakan. :yoparty
Rena MotoGP! :rolleyes:
Perfekt avslutning på säsongen.

Asg, Fabbe din jävla galning.....bryggjäveln knakade för fan när man körde på den! Hur i hela &¤£"§½ slår tanken att man ska wheela då??
U Crazy Bitch...

Bifogat

• stranden.JPG
    stranden.JPG
    99.7 KB · Visningar: 47
  • bryggan.JPG
    bryggan.JPG
    88.7 KB · Visningar: 42
Last edited:
Fabbe skrev:
2493169 Nää fan va surt :argpådato Synd att alla inte fick dela min glädje, hade nog räckt åt alla o lite till :pannkyss
Är det en fraktur bara eller ligger är det av? Mitt är av :näsblod

vaddå ditt är av? jo det var en fraktur, eller det var nog helt av fast det låg bra... eller nåt, 3 veckor skulle det ta iaf... så det blir inget åka på knutstorp den 8e för mig, jag som sett fram emot det så mkt :(

Hsb-Chrille skrev:
2493289 vaddå ditt är av? jo det var en fraktur, eller det var nog helt av fast det låg bra... eller nåt, 3 veckor skulle det ta iaf... så det blir inget åka på knutstorp den 8e för mig, jag som sett fram emot det så mkt :(

ajfan...tråkigt att höra.....

Var det i chikanen du gick av?

Hsb-Chrille skrev:
2493289 vaddå ditt är av? jo det var en fraktur, eller det var nog helt av fast det låg bra... eller nåt, 3 veckor skulle det ta iaf... så det blir inget åka på knutstorp den 8e för mig, jag som sett fram emot det så mkt :(

fan va tråkigt!!.... att höra.
jag blev från åkt hela tiden

Rasorblade skrev:
2493407 ajfan...tråkigt att höra.....

Var det i chikanen du gick av?

jo jag höll fetshladd förbi en retta i ingången till chikanen (förresten heter det itne serpentin?), men så fick jag fäste mitt i alltihop så det blev en lagom skön highsider...

Hsb-Chrille skrev:
2493471 jo jag höll fetshladd förbi en retta i ingången till chikanen (förresten heter det itne serpentin?), men så fick jag fäste mitt i alltihop så det blev en lagom skön highsider...

ok.... men skönt att det var så sent på säsongen i alla fall.....en liten tröst

Hsb-Chrille skrev:
2493289 vaddå ditt är av?
Det är inte helt.. Benet är av och benen överlappar varandra..

Lion skrev:
2493241Asg, Fabbe din jävla galning.....bryggjäveln knakade för fan när man körde på den! Hur i hela &¤£"§½ slår tanken att man ska wheela då??
U Crazy Bitch...

Hur kul hade det inte varit om jag faktiskt tog mig ett dopp? :lol
Årets olycka? jag är väl inte maskot för intet.. :yoparty

Last edited:
Rasorblade skrev:
2493516 hehehe lite svårt att fixa ett brutet nyckelben med silvertejp å superlim :D

Jo, jag vet :) Men det var mer som ett litet internt skämt till Chrille. Det var jag som följde med honom för att filma lite under kvällen. Men jag hade just hunnit fram till stället och börjat starta kameran när han gick omkull.. Istället fick man lasta och grejja och skjutsa grabben till akuten då :)

Frågan är om det var av helt, eller om det bara var en spricka? Uppskattad läketid på 3 veckor låter fruktansvärt snabbt för ett nyckelbensbrott?
Jag kollade ju med på röntgenbilderna, och man såg ett litet sträck över benet. Läkarna sa först att det var en spricka, men när jag pratade med dem lite så sa dom att det i praktiken var helt av.. Jag vet inte om hon sa så för att jag pushade lite om hur snart man kunde belasta det ;)

Sen sa jag till Chrille att vi lappar ihop det med silvertejp och superlim så att han kan köra på knutan :) Mest på skämt då..

Så, man får väl blicka fram mot säsongen 2007. Om jag fortfarande är i krokarna ska jag fixa en bättre kamera och filma lite mer på falkenträffarna :)

Mvh
David

Back