Falkenberg, Onsdag 27/9

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Vilka ska dit? Ja ska dit om ja kommer loss från jobbet :)
16.30-18.30 200:-

1. Fabbe

Fabbe skrev:
2485432 Vilka ska dit? Ja ska dit om ja kommer loss från jobbet :)
16.30-18.30 200:-

1. Fabbe

mest troligt att jag kommer dit, jasså kostar det bara 200 nu? Va tror ni, det bör väl inte vara så mkt folk denna gången va?

1. Fabbe
2. Hsb-Chrille

1. Fabbe (väder?)
2. Hsb-Chrille
3. Robertzon
4. Sirsmokealot
5. Lion (väder?)
6. Trickyrick (väder?)

Tar med mig hojen till jobbet imorgon, trots regn kl 08 här i gbg :/
Håller det i sig till man slutar så åker jag hem istället.....men minsta förhoppning så åker jag ner!

Lion skrev:
2490454 Tar med mig hojen till jobbet imorgon, trots regn kl 08 här i gbg :/
Håller det i sig till man slutar så åker jag hem istället.....men minsta förhoppning så åker jag ner!

Instämmer!
Måste dock försöka byta kylarvattnet & brombsskiva

C@rro skrev:
2490866 kanske inte va en bra idé att jag gav dig ett nytt då vill ju inte att du skall behöva byta en gång till ;)

Skall köpa ett sånt tjutlarm från abus när det väl kommer.. Då börjar det iaf tjuta när man kör iväg, kanske hjälper :va

Tills dess får jag tejpa tändnyckeln så ja inte glömmer låset :D

:yoparty
Gottis skrev:
2490397 men det går håller fullt ut där på 4:an med knä:et ibacken men visst jag fuskar lite med 192 cm :D
Nu har vi skrapat i alla kurvor på falken :tummenupp

Det var värt varenda krona o få köra idag, fick till väldigt mycket vad gällde körteknik..
Jag o Lion lämnade göteborg 16.35 ca. Körningen börja 16.30.
Vi kom i tid till andra passet, första passet var banan väldigt blöt tydligen.. Gick inte o köra för vissa.. Hur hade det då gott för mig med mitt slicks? :arsele

Väl på plats så körde licensgruppen sitt första pass. Gött, vi hann snacka ihop oss lite o tagga varandra! Mitt i snacket blev det våran tur, banan ser våt ut från depån. hur skall det gå.. vågar man köra? Äsch, vi lägger oss längst bak så man slipper bli omkörd.

Andra passet:
Det gick långsamt och spåret var påväg att torka upp.. Det var helt enkelt tråkigt långsamt. Kunde nog lagt mig i mitten av gruppen..
Hornen fick krupp å ja var bara tvungen o börja köra upp mig i gruppen, det ville inte gudarna. :tummenner
Så fort man kom utanför spåret så stack bakvagnen iväg :mad:
Fick ta det lugnt och föra anteckningar i huvet.. triist.
Ok, när man väl börja få till rytmen och spåret satt där det skulle var det dags för en två korvar o en läsk! hehe

Tredje passet:
Nu kom anteckningarna väl till pass & banan börja torka upp på riktigt. Mer torrt än blött. Nu jävlar e det race!! :yoparty

Undan gick det och knäskrap var ett faktum, fick äntligen det kompleterat från förra gången, då jag vart livrädd och lekte stela pinnen.
Nu kändes det precis som om man satt i soffan o lira motogp!! Fast man var inne i spelet.. First Person Driver, Köra om på yttern i ena kurvan, innern i andra. Hur tufft är det inte o bromsa om folk i alla kurvor o bara ha en högre fart hela banan runt?
Ju fler varv man körde desto större växte hornen! :hihi
Skratta hela tiden för mig själv lilla värld inuti hjälmen :cdevil
Helt fantastiskt kul. Gottis :FU nu är jag champion :yoparty

Jag o Lion avsluta det hela med en tur till skrea strand o snacka med några lokala fiskare. Kul o wheela på en lång brygga, fan va ja skratta efteråt!! Lion bara skaka på huvet :va

Last edited:
Gottis skrev:
2493144 Oj oj låter som den nya rossi synd att man missade det här hade vart kul att sett :)

Jaa :D
Sitter på jobbet o flinar för mig själv hela tiden, folk undrar vad det är med mig :cool:

Perfekt avslutning på säsongen, nu är jag nöjd. :)

Äh så värdelöst, 200 spänn för 2 varv och ett brutet nyckelben tycker inte jag var nån höjdare iaf...

Hsb-Chrille skrev:
2493162 Äh så värdelöst, 200 spänn för 2 varv och ett brutet nyckelben tycker inte jag var nån höjdare iaf...

Nää fan va surt :argpådato Synd att alla inte fick dela min glädje, hade nog räckt åt alla o lite till :pannkyss
Är det en fraktur bara eller ligger är det av? Mitt är av :näsblod

Last edited:
Back