Falkenberg - idag?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Tänkte ta en tur förbi banan och kika lite. Kommer det vara några sporthoj.com-kändisar där? Jocke, Micke, Björn?

Björn skulle ner men det ser kört ut med frakten...... Får se om han löser det.

McB skrev:
Tänkte ta en tur förbi banan och kika lite. Kommer det vara några sporthoj.com-kändisar där? Jocke, Micke, Björn?
Jag ska måla garaget idag, det är mycket roligare än att köra räcer :gråta

McB skrev:
Du då? Dags att träna lite snart va?

Påminn mig inte om eländet! Men nästa vecka är sista veckan i Norge och sen kör jag hela helgen på Mantorp

Två heldagar ska allt räcka för att vara ikapp killarna som tjuvtränat.

Re: Re: Falkenberg - idag?

GSXR1100R skrev:
Jag ska måla garaget idag, det är mycket roligare än att köra räcer :gråta

Barnunge, sluta gnälla. Upp med dig till Falkenberg nu och lär dig växla.

Jag är så vansinnigt grinig att det finns inte... Farsan ringde just och undrade varför jag hade försökt få tag på honom hela dagen. Kan ha varit att jag behövde komma åt hojen, bilen och släpet. Nu sket sig premiärträningen för min del. Sitter och dricker öl lite håglöst i stället :( :( :(

Don Quixote skrev:
Jag är så vansinnigt grinig att det finns inte... Farsan ringde just och undrade varför jag hade försökt få tag på honom hela dagen. Kan ha varit att jag behövde komma åt hojen, bilen och släpet. Nu sket sig premiärträningen för min del. Sitter och dricker öl lite håglöst i stället :( :( :(

Dags att få egen nyckel hem nu kanske :D

Okej, skämtade bara lite. No harm. Hoppas ölen smakar :öl

När GooFy och jag var påväg ner för att hämta min hoj så körde vi om en Volvo 740 med släp på motorvägen. På släpet stod två rookierejsers, #25 och #52 vill jag minnas. Någon som vet vilka detta är?

McB skrev:
När GooFy och jag var påväg ner för att hämta min hoj så körde vi om en Volvo 740 med släp på motorvägen. På släpet stod två rookierejsers, #25 och #52 vill jag minnas. Någon som vet vilka detta är?

Om det var en Volvo 740 vinröd ( med mycker rost :D )så var det nog jag och & Vejo, fast jag har nr.23 & Vejo har 58.
/ Brazze

Brazze skrev:
Om det var en Volvo 740 vinröd ( med mycker rost :D )så var det nog jag och & Vejo, fast jag har nr.23 & Vejo har 58.
/ Brazze

Jag tror nog att bilen var åt det röda hållet, ja. Båda hojarna var röda också, den ena var helröd och den andra var jätteröd. :crash

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT