falkenberg En Rookies misstag

Strider skrev:
2248434
Ligger jämt? Halva sekunder är långt på Falken...

Kommer nu nästa träning då blir det höga 51:or hittade runt betydligt bättre under racet än kvalet känndes det som iaf så det rä nästa mål iaf

Gottis skrev:
2247223 nästa mål är fan Top 10 borde va realstiskt iaf på falken efter några träningar till och några 50 tider
:4skrika

fiii fan då är jag topp 3 :tummenupp Det här ska bli kul att följa hoppas det inte bli från läktar plats bara :3freak

björn

björn.e skrev:
2248556 fiii fan då är jag topp 3 :tummenupp Det här ska bli kul att följa hoppas det inte bli från läktar plats bara :3freak

björn

Du kastar ju dig bara än då ska ta med hink och spade till dej :tungan

En gång eller annan i sin karriär så SKALL man göra en Freppa, dvs få soppatorsk när det går som bäst ;)

Lycka till framöver din mög!

/Freppa

Gottis skrev:
2247223 nästa mål är fan Top 10 borde va realstiskt iaf på falken efter några träningar till och några 50 tider
:4skrika
björn.e skrev:
2248556 fiii fan då är jag topp 3 :tummenupp Det här ska bli kul att följa hoppas det inte bli från läktar plats bara :3freak

björn

Förra året räckte 49,9 till en 22:a plats och topp 5 körde på 48:or så det är läge att börja gasa ordentligt redan nu :yoparty

Freppa skrev:
2248571 En gång eller annan i sin karriär så SKALL man göra en Freppa, dvs få soppatorsk när det går som bäst ;)

Lycka till framöver din mög!

/Freppa

Känns som en ära att göra en FREPPA
:pannkyss

se nu till att skaffa lite team kompisar som inte kraschar så mycket på Åsen...för då blir du fan den som har dyras klot konto i det här landet

Magnus skrev:
2248573 Förra året räckte 49,9 till en 22:a plats och topp 5 körde på 48:or så det är läge att börja gasa ordentligt redan nu :yoparty

Vi har väl ett B-race kvar va :) är det inte två erf på falken

björn.e skrev:
2248579 Det var lite så jag menade :tummenupp :rolleyes:

björn

Ja det går ruskigt fort i toppen. Jonas #2 slog ju till med 48,9 i kvalet. Själv körde jag 49,4 på racet så jag hoppas att man kan putsa 22:a platsen lite iår.

Gottis skrev:
Vi har väl ett B-race kvar va :) är det inte två erf på falken

Trodde du menade på SM/SO. På B-racet i höst räcker det garanterat till topp 10 :tummenupp

Magnus skrev:
2248582

Trodde du menade på SM/SO. På B-racet i höst räcker det garanterat till topp 10 :tummenupp

sm/so så får man nog ställa in sig på toppen i b-finalen om det blir någon
:tomten

Magnus skrev:
2248582 Ja det går ruskigt fort i toppen. Jonas #2 slog ju till med 48,9 i kvalet. Själv körde jag 49,4 på racet så jag hoppas att man kan putsa 22:a platsen lite iår.

Har för mig att jag körde hög 50 eller var det 51 och kvalade in i sista led. Dock hade jag då nyknäckt nyckelben samt första gången på banan. I år är det ju andra gången jag kommer att se den så jag räknar med att kunna ta en sec och kvala i mitten. Sen är det bara hoppas att pelle_b får soppa-torsk eller nått annat....problem för jag tror inte jag rår på honom där nere :huvet

björn

björn.e skrev:
2248599 Har för mig att jag körde hög 50 eller var det 51 och kvalade in i sista led. Dock hade jag då nyknäckt nyckelben samt första gången på banan. I år är det ju andra gången jag kommer att se den så jag räknar med att kunna ta en sec och kvala i mitten. Sen är det bara hoppas att pelle_b får soppa-torsk eller nått annat....problem för jag tror inte jag rår på honom där nere :huvet

björn

Nä när han väl håller sig på hjulen är han ganska snabb den rackar'n, men på falken skall han få däng igen :fakta

Gottis skrev:
2246714 :hihi Dressing is the shit

Jo det va ganska stressigt efter som vi kvalade och körde loppet inom två timmar :3freak sen får man ju tilllägga att jag va ganska slut i kroppen efter att ha lagt en 18 mil på banan på lördagen

du klarade ju dig än då
:mad: :pannkyss
tappade ju bort den stora pokalen :(

Last edited:
Magnus skrev:
2246946 Ja det var kul att det gick bättre för dig än på A-torp. I denna takten så kommer du nog i mål nästa tävling :tummenupp
Moahahaha vad du är elak Magnus :rofl

GSXR1100R skrev:
2249269 Moahahaha vad du är elak Magnus :rofl

Kommer att få höra det i all evighet lr iaf tills jag slår honom och det blir kanske redan på åsen :hihi

Men hittade den här bilden nu :)

normal_IMG_2149.jpg

Last edited:
Back