flugan
Vem vet
Sista anmälningsdag den 24:e (pretty close), men ännu ingen betalinfo. Ngn som vet mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Falkenbergs Motorklubbs adress:flugan skrev:2400515Sista anmälningsdag den 24:e (pretty close), men ännu ingen betalinfo. Ngn som vet mer?
som vanligt i SO är det KGA som ska ha pengarnaflugan skrev:2400515Sista anmälningsdag den 24:e (pretty close), men ännu ingen betalinfo. Ngn som vet mer?
håkan skrev:2401354som vanligt i SO är det KGA som ska ha pengarna
steffeR1 skrev:2404794man kan betala till antingen karlskoga eller falkenberg, jag hörde med tony
steffeR1 skrev:24054311600kr
willy skrev:2407439+400 för träningen
Bikerbitch skrev:2407559Förlåt, dum fråga. Men var sista anmälningsdagen igår?
Axxexs skrev:2407650Från rr.se
"23/9-24/9 SM-final, Falkenberg - Anmälningstiden utgick 24/8"
Efteranmälning brukar dom kunna ta emot så länge det inte är fullt i den klassen man vill köra i. Oftast får man betala en extra avgift för efteranmälan.
Detta har inte stått i IB, och det är väl den tidningen som är vår officella källa till anmälningstider och ändringar vad gäller tävlingar.Axxexs skrev:2407650Från rr.se
"23/9-24/9 SM-final, Falkenberg - Anmälningstiden utgick 24/8"
Efteranmälning brukar dom kunna ta emot så länge det inte är fullt i den klassen man vill köra i. Oftast får man betala en extra avgift för efteranmälan.
Bikerbitch skrev:2413393Sådär, 1600 pengar inbetalade. Aldrig kört Falken innan så det får nog bli lite träning på fredagen.
Jag är anmäld till alla tävlingar via rr.se, så jag har inte fått något alls.flugan skrev:2413627Väntade du på din amälningsbekräftan eller betalade du in pengarna ändå?
Åsa skrev:2413546Samma här, pengarna ivägskickade. Skönt att äntligen bli av med lite pengar, har ju varit svårt att bli av med dom den senaste tiden
Hur går det, tror du att ni får med er ert rullande hus?![]()
Bikerbitch skrev:Härligt bejbi, du ska köra, coolt!
Ja, jag tror vi får med oss huset också. Jag kommer få släpa det både till och från Falkenberg själv så möter Lasse upp mig när han åker från Uddevalla.
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife