Falkenberg - 2011-06-15

Mr Larsson

Va vore livet utan hojåka
Gick med
5 Feb 2011
Ort
Falkenberg
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Tjena!
När kör ni nästa gång i Falkenberg?
Bor nämligen där, hade varit sjukt kul att kolla någon gång :D :D

Onsdagen den 6 juli är de körning för gathojar nästa gång:D

Du har inga bilder på en helsvart yamaha r6 som var i den långsamma gatgruppen? Låg i sanden ett par gånger i andra kurvan :)

Tyvärr:confused: du låg väl i sanden när ja fotade (skämt å sido)
Det är tydligen ett par hojar ja missat totalt:va
 
Last edited:

Mr Larsson

Va vore livet utan hojåka
Gick med
5 Feb 2011
Ort
Falkenberg
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013

Bifogat

  • DSC_0024.JPG
    DSC_0024.JPG
    159.5 KB · Visningar: 51
  • DSC_0037.JPG
    DSC_0037.JPG
    176.9 KB · Visningar: 51
  • DSC_0059.JPG
    DSC_0059.JPG
    113.3 KB · Visningar: 55
  • DSC_0383.JPG
    DSC_0383.JPG
    131.1 KB · Visningar: 45
  • DSC_0384.JPG
    DSC_0384.JPG
    133.6 KB · Visningar: 46
  • DSC_0385.JPG
    DSC_0385.JPG
    136.5 KB · Visningar: 52

Isak Lind

Vad kan möjligen gå fel?
Gick med
19 Sep 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha YZF R6 -07
Tyvärr:confused: du låg väl i sanden när ja fotade (skämt å sido) Det är tydligen ett par hojar ja missat totalt:va[/QUOTE skrev:
haha okej, aa fan det var en av de roligaste sakerna jag varit med om, även omd et gick bara lite över 60 knyck när jag slog i backen så kändes det inte ett skit :tummenupp Får ta och jobba som fan så man har råd att reparera den nästa gång också :)

Hittar du några bilder i sanden eller på banan på mig så skicka dom gärna till I-Lind@live.se :)
 

Mr Larsson

Va vore livet utan hojåka
Gick med
5 Feb 2011
Ort
Falkenberg
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
haha okej, aa fan det var en av de roligaste sakerna jag varit med om, även omd et gick bara lite över 60 knyck när jag slog i backen så kändes det inte ett skit :tummenupp Får ta och jobba som fan så man har råd att reparera den nästa gång också :)

Hittar du några bilder i sanden eller på banan på mig så skicka dom gärna till I-Lind@live.se :)

Kommer du nästa gång (ons den 6)? isf skall ja plåta dig. vilken bunker skall ja stå i :D bara sköjjar :tummenupp
 

Isak Lind

Vad kan möjligen gå fel?
Gick med
19 Sep 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha YZF R6 -07
haha, tror jag kan komma ner om inte jobbet kommer ivägen. Tror faktiskt det blir sista långa höger kurvan jag tar och testar gränserna lite extra på den gången :)
 

Wide

egen
Gick med
23 Apr 2006
Ort
Nej
Hoj
Braaaaap
Kvällskörning på Falkenbergs motorbana. 5 minuter ren glädje! Tack WWW.PIMPSTARLIFE.COM för lån av kamera. Ingen redigering eller snabbspolning. Musik av 650cc husaberg + Akrapovic. Braaaaaap Enjoy!


[YOUTUBE-ID]UsA15IvKBcU[/YOUTUBE-ID]
 

kasal

Medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Falkenberg
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -19, KTM 350exc Six Days -18, KTM 990 SMR -10
Riktigt bra vinkel att filma från. Inte ofta man orkar kolla ett helt banåkarklipp annars. Detta var ju inte så långt iofs. Har du kameran på bröstet eller?

Nån som vet när sissta körningen på falken är? Vore skoj om man hann med nån bankörning denna sessongen. Är dock långt från Falkenberg tills slutet av augusti.
 

Mr Larsson

Va vore livet utan hojåka
Gick med
5 Feb 2011
Ort
Falkenberg
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Riktigt bra vinkel att filma från. Inte ofta man orkar kolla ett helt banåkarklipp annars. Detta var ju inte så långt iofs. Har du kameran på bröstet eller?

Nån som vet när sissta körningen på falken är? Vore skoj om man hann med nån bankörning denna sessongen. Är dock långt från Falkenberg tills slutet av augusti.

http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/shownews2.php?nid=242
Här hittar du vilka datum det är körning :tummenupp
 

Wide

egen
Gick med
23 Apr 2006
Ort
Nej
Hoj
Braaaaap
Riktigt bra vinkel att filma från. Inte ofta man orkar kolla ett helt banåkarklipp annars. Detta var ju inte så långt iofs. Har du kameran på bröstet eller?

Nån som vet när sissta körningen på falken är? Vore skoj om man hann med nån bankörning denna sessongen. Är dock långt från Falkenberg tills slutet av augusti.

Kameran satt med en chestmount.

5 min är ganska lagom, nästan i överkant. Det är kanske inte så kul att se någon annan köra.

Inga kommentarer från de som är med på filmen?
 
Last edited:

Jimmy

Guest
Kameran satt med en chestmount.

5 min är ganska lagom, nästan i överkant. Det är kanske inte så kul att se någon annan köra.

Inga kommentarer från de som är med på filmen?

Halloj! Det är jag som ligger framför dig med Millen från 1.25 c.a och vad ska jag säga? Kul att se sig själv! Kvalitén på filmen är ju toppen!
Inbildar mig att chikanen är lite lättare att köra fort i med en motard än en sportis?
Snyggt filmat!:)
 

Wide

egen
Gick med
23 Apr 2006
Ort
Nej
Hoj
Braaaaap
Halloj! Det är jag som ligger framför dig med Millen från 1.25 c.a och vad ska jag säga? Kul att se sig själv! Kvalitén på filmen är ju toppen!
Inbildar mig att chikanen är lite lättare att köra fort i med en motard än en sportis?
Snyggt filmat!:)

Kul att du gillar den! Just chikanen och långa högern är nog de enda partier en supermoppe är att föredra (om man är en n00b som jag). Man saknar effekt på Falken. Ligger fullt merparten av varvet. Kolla bara ut på rakan :rolleyes: Men sedan så går det att ta in lite när det är dags att bromsa :yoparty
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top