En sak är säker.....
Nästa bandag på Falken så kommer vi att vara nästan ensamma på banan.
För nu ska det plockas ner och rejspreppas
Även om informationen är dålig om vad som VERKLIGEN gäller, så är det
förmodligen så att det ska vara samma som på licenscyklarna (förutom "båten" och förbjud i licens mot glykol i kylaren)
Vilket betyder :
naja bromsoksbultar - hyfsat snabbt gjort
oljefilter - Får väl bli en slangklämma på filtret som säkras upp på lämplig plats
oljeplugg - Borra och krångla.......fan har ju precis servat hojen

oljepåfyllningslocket - Borra och naja, snabbt fixat detta med.
Har jag glömt något ? -
Ja inte fan har jag glömt mer än Svemo i alla fall !! - De "glömmer" att berätta regelverket, panikändrar regler, vet själva knappt själva om vad det är för något de har ställt till med eller ens vad det ÄR som de har beslutat.
Så jag
GISSAR att det med najningen jag skrivit ovan är det som gäller.......men
SÄKER kan man ju inte vara. Om en vecka har de kanske ändrat sig
IGEN.
Ska man se det
positivt så är det att jag kan
bomba satan och flytta mig ner till 52 sekunders/varv. Bara att nöta järnet.....inga rundningskonor någonstans - för det är tyvärr bara att konstatera att det är alldeles för stor skillnad på kompetensen även i snabb grupp. Jämna grupper är BRA.
Långsam medel är ännu värre.....det är rena vilda western. Man tog sig för pannan mer än en gång när man ser/såg hur oerhört farligt många kör i den gruppen. Den vurpan i schikanen senast var bland det mest besynnerliga jag sett - Hur är det ens MÖJLIGT att krascha hojen i sådan låg fart !!!