Falkenberg 14 sept

Ravetrancer skrev:
den var fin, fast e det ingen som har ett kort när jag ligger ner i nån kurva, om jag nu ligger ner ???? :)
Inte från nån kurva men nog ligger du ner åtminstone lite.
 

Bifogat

  • falken52.jpg
    falken52.jpg
    54.5 KB · Visningar: 118
jacka?

hörru ravetrancer!
frös du på falkenberg eftersom du hade en stor jacka på dig?
själv tyckte jag det vart varmt som i h...... inte minst när man körde!
:bow
Joakim
 
Re: jacka?

joakim iceman skrev:
hörru ravetrancer!
frös du på falkenberg eftersom du hade en stor jacka på dig?
själv tyckte jag det vart varmt som i h...... inte minst när man körde!
:bow
Joakim
hehehe, tja vad ska jag säga....

Jag har växt ur mitt ställ på framsidan, och gubben vägrade släppa ut mig med tröja över bara, så jag fick sätta på mig en goretex över oxo, kan ju säga att det var lite jobbigt att röra sig :)
 
Re: jajamen!

joakim iceman skrev:
det verkar som att jag åker upp till gelleråsen/karlskoga nu i helgen, så vi kanske syns där!


Vad är det på Gelleråsen i helgen? Något man bör åka och kolla på? :hej
 
Är det Skyldigs zxr400 som skymtar lite till vänster på bild 11?

750RR
 
japp det e skyldigs hoj o han körde 52:or med den på falken......
 
Såg ju för jäkla skôj ut!
Varför var inte jag med :o :confused:

Nej just det, var ju å hoppade fallskärm istället :D

/F.
 
@maverick Yes det är mina hjul.

Finns det ingen annan som tog bilder?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top