falkenberg 090805

P Igelhammar såg på "Flik" att jag fastnade i en kurvan.

<----- Har du fler på denna!

Hittade en "fkbrg686 " :tummenupp ??

Last edited:
Filmade sista passet i lugn grupp med digitalkamera på tanken. Filen blev 16min och 470Mb i mov-format. Alltså för lång för att lägga upp på tuben. Finns det nåt enkelt program att klippa bort lite för att få ner den i 10min? Om nu folk är sugna på att se..

Filmade sista passet i lugn grupp med digitalkamera på tanken. Filen blev 16min och 470Mb i mov-format. Alltså för lång för att lägga upp på tuben. Finns det nåt enkelt program att klippa bort lite för att få ner den i 10min? Om nu folk är sugna på att se..

Om det är en ContourHD du filmat med ingår det ett redigeringsprogram som ligger på det medföljande minneskortet.

Om det är en ContourHD du filmat med ingår det ett redigeringsprogram som ligger på det medföljande minneskortet.

Hmm.. Vet jag inte ens vad det är :)
Har filmat med en vanlig Panasonic Lumix digitalkamera med SD-minneskort från Siba :D Enklast vore kanske att bara kapa filen i två delar och sen tanka upp dem.

Inge kul med en 600:a på rakan.....:öga

För att undgå allt för mycket vindbrus...brukar jag sätta en tejpbit över micken...motorljudet brukar komma med ändå:tummenupp

Själv filmade jag med Canon Ixus 100 HD.....men hade det lilla minneskortet monterat:gnissla....my bad!!!

Edit: Det är ju fan att man aldrig ska lyckas lägga in youtube-länkar sådär snyggt :)

du skall bara skriva ID't, det som är efter "v=" mellan youtube-taggarna.

[YOUTUBE-ID]vg9vgvwu__0[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]jqAEpnUi-QI[/YOUTUBE-ID]

F_n, 16 minuter film, och jag syns inte en sekund :(

Inge kul med en 600:a på rakan.....:öga

För att undgå allt för mycket vindbrus...brukar jag sätta en tejpbit över micken...motorljudet brukar komma med ändå:tummenupp

Själv filmade jag med Canon Ixus 100 HD.....men hade det lilla minneskortet monterat:gnissla....my bad!!!

Attans.. Men det där med tejpbit ska jag testa nästa gång :tummenupp
Sen snålade jag på minneskort och körde inte med högsta upplösningen. Får göra det nästa gång, men då räcker 2Gb bara till ett pass med lite tur.

Kul med film men kameran verkar inte gilla motljus och vibrationer! :näsblod

Hehe.. Naa, men solen var låg och stark denna kväll, så det var lite svårt att se även med mörkt visir när man kom över krönet. Inte så mycket att göra antar jag :)

Underbart!! Det blev hur bra som helst. :yoparty:Bugar

Sweeet! Hann iaf se/höra sig själv precis i starten :)

tackar tackar.. FettSnok, misstänkte nästan att det var du. Se till att hålla er framför mig den 19e så kanske ni blir förevigade igen ;)

Hade bara på mellanläget vad gäller bildkvalitet, men det verkar vara helt okej för youtube ändå. Annars fyller jag upp mitt 2Gb-kort med ett pass.

Kolla din bromsvätske nivå det börjar bli läge att fylla på!

Första gången jag ser min egen hoj på film oxå är det inte ens jag själv som kör! :)

Kul.

Helt ok förutom vindbrus, synd att man inte kom med, du får köra fortare nästa ggr så du kommer ikapp:D

Kanske ett minneskort till och byta mellan passen??

Mycket roligt att det filmas lite dock..
:yoparty

Första gången jag ser min egen hoj på film oxå är det inte ens jag själv som kör! :)

Jag fick också se min båge på banan, men det var inte jag som körde den heller i filmen.:) Men jag var med på samma sekvens, kan det ha varit att jag lagt beslag på din en helvetes lång tid och låg och kollade på hur min kördes???:D

Ses på onsdag va?:tummenupp

Jag fick också se min båge på banan, men det var inte jag som körde den heller i filmen.:) Men jag var med på samma sekvens, kan det ha varit att jag lagt beslag på din en helvetes lång tid och låg och kollade på hur min kördes???:D

Ses på onsdag va?:tummenupp

jepp onsdag. Körde in mina nya slicks några varv igår, satan va hala dom var på fuktig bana! Fick både regnpass, fuktigt pass och torrt pass igår. Ställde ner TC till 8/10 men fick ordentliga släpp....tror det blir att ställa upp den till 9/10 o se om det löser det.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT