Här kommer några bilder på dom få som vågade sig ut i regnet.
Ni får ha överseende med att kvaliten inte är den bästa, men jag skyller på regn, mörkt, inte så bra glugg på kameran.
http://www.smidefors.se/?page_id=3&album=1&gallery=32
Har några till, men dom är så otroligt mörka så dom kräver lite jobb i datorn innan man kan se på dom.
Ni får ha överseende med att kvaliten inte är den bästa, men jag skyller på regn, mörkt, inte så bra glugg på kameran.
http://www.smidefors.se/?page_id=3&album=1&gallery=32
Har några till, men dom är så otroligt mörka så dom kräver lite jobb i datorn innan man kan se på dom.
fick du med någon blå vtr i gatklassen. det gick inte så fort igår, lite fuktigt 