Falken nu djäflar

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Ha ni trodde att ni skulle slippa ha mig flåsande i nacken :rolleyes: men så blir det inte...Ska bara få ihopp klenbenet så ska ni få se på fan :D

björn

ecce skrev:
Ha ni trodde att ni skulle slippa ha mig flåsande i nacken :rolleyes: men så blir det inte...Ska bara få ihopp klenbenet så ska ni få se på fan :D

björn
Låter kanon tycker jag :banana :tummenupp :yoparty
Du som skulle köra "så" lugnt igår...
Det leende du hade efter första passet va värt hur mycke som helst att få se :Bugar

ecce skrev:

björn

Jag kommer va där o piska dej i depån :banana

ecce skrev:
Ta och piska Subban i stället hon behöver lite kärlek inför Falken :D

björn

Hrm.... jag tror ni behöver lite bägge två! Jag o Betty kommer o piskar! direkct! :wiggle
Du behöver ju :ätapiller också.... MÅNGA! :3freak

LOTTAK skrev:
Dom sistnämnda fixar jag det vet du Ecce :pannkyss

Jag kommer med. Första tävlingen, fick fjärillar i magen redan igår när jag betalade in pengarna :gnissla

LOTTAK skrev:
Peter har oxå fjärilar i magen bara han tänker ordet tävling :3freak

Peter får väl fjärillar bara man nämner Ducce :D Han kommer nog inte göra bort sig och om han gör det kan du få åka med oss hem om du inte vill :rodnar ...

björn

ecce skrev:
Peter får väl fjärillar bara man nämner Ducce :D Han kommer nog inte göra bort sig och om han gör det kan du få åka med oss hem om du inte vill :rodnar ...

björn
Gud vad du är snäll :Bugar
Bra att ha en extra utväg att ta sej hem på om han är grinig, och att sitta och :rodnar vill jag ju inte

LOTTAK skrev:
Gud vad du är snäll :Bugar
Bra att ha en extra utväg att ta sej hem på om han är grinig, och att sitta och :rodnar vill jag ju inte

Om du bara ser till at ta ur svamparna ur insugen så ska det nog gå bra det där :hihi

*/ ?>
Back