Falken imorgon 100519 (äntligen)

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
jaha mina damer och herrar, då kickar det igång imorgon på falken för oss gatförare.

vädret ser ut att bli KANON vilket vi tackar så mkt för och jag antar att det kommer att bli fullt, själv har jag redan varit och betalat för att vara säker på att få en plats (snabb grupp:D)

ni som tänker komma och har en bit hit ner till falkenberg, vänta inte in i det sista utan kom i tid för att vara säkra på att få en plats.

väl mött imorgon och kör så det ryker:tungan

Last edited:
vilka är det som dyker upp imorgon:)

jag kommer så klart. såg lite halvmörkt ut på eftermiddagen men fint på kvällen enligt smhi. undrar vilken tid "kvällen" börjar :tungan. Hoppas de finns plats annars får man väl försöka AMATÖRfota lite...

jag kommer så klart. såg lite halvmörkt ut på eftermiddagen men fint på kvällen enligt smhi. undrar vilken tid "kvällen" börjar :tungan. Hoppas de finns plats annars får man väl försöka AMATÖRfota lite...

blåvit gixxer 750 vill gärna vara med på många bilder om du inte ska köra:tungan

Last edited:
Så härligt väder det är! Jag vill också!
Attans att man måste jobba :huvet

det e kanoooooooooooonväder:yoparty det här kommer att bli riktigt kul:)

Molnen har blivit gråare inför kvällen enligt vädersidorna men inget regn visas än så länge... men de blir inget sånt skit för jag har ju redan varit o betalat :) fan vad jag har väntat på detta.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing