sirSmokealot
Vet inte vad jag ska välja!!!
Rasorblade skrev:2449098finns det plats för mig???![]()
Vi får la stapla hojarna på hög annars

Hur var det på semestern?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
delat på fyra så är det ju ok....Robertzon skrev:2449140jag vet ínte... kan ju försöka?? annars kan vi kanske hyra ett större släp??![]()
![]()
Rasorblade skrev:2449142delat på fyra så är det ju ok....
Robertzon skrev:2449154japp det var det jag tönkte...blir grymt med så många motarder
![]()
Robertzon skrev:2449154japp det var det jag tönkte...blir grymt med så många motarder
![]()
sirSmokealot skrev:2449317Vadfaan, vi tar det största släpet vi kan hitta så alla får plats!
Lawner skrev:2449209verkar bli mycket folk antagligen mycket licensare med som ska träna inför sista racet.
hoppas det inte blir fler än 3 grupper.
/Oskar
Hsb-Chrille skrev:2449484Hoppas det blir en motardgruppFast chansen är väl inte överhängande kanske
![]()
Robertzon skrev:2449326jepp, har du möjligtvis en bättre drag bil än mig=?? jag har en Audi 80...
Gottis skrev:2449503nä det finns nog inte en chans även om ni mest är i vägen![]()
sirSmokealot skrev:2449614Jag har en KTM 660... men den är inte så bra att dra släp med...
jaa... i alla fall på raksträckorna hehe...![]()
Robertzon skrev:2449640ok ok synd... ska se ifall vi inte kan fixa fram nått mer roligt att dra släpet med![]()
Robertzon skrev:2449741Fan såg precis att jag ska på möte mellan 12:00-15:00 i kungälv på fredag![]()
![]()
skulle även gått på kräftskiva senare med jobbet.... STÄLLER IN DET
måste åka bana. ska se ifall jag kan få skolka det mötet![]()
måste prov lasta 4 hojjar, i veckan innan freda så vi vet att de går... kan ni på onsdag kanske??
sirSmokealot skrev:2449840Vi kan väl göra det på torsdag innan BBQ hos Razor... eller???
Robertzon skrev:2449848det låter iofs som en ide.. fast det e ju rätt nära inpå tänk om det inte går... ska ringa en polare som jag tror har en rejsbuss med drag på...
![]()
sirSmokealot skrev:2450045Vi kan väl göra det på onsdag då... De är inga probbs för maj!
jag kan alla dagar denna veckan!
Robertzon skrev:2450055bra, då kollar vi på onsda!
sirSmokealot skrev:2449614
jaa... i alla fall på raksträckorna hehe...![]()
Rasorblade skrev:2450165Det är ju det som är problemet med Falken......den är ju mest rak...överallt![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|