Mr K
I win, you loose!
GSXR1100R filmade ca en timma från falken 050529 rookierejset. Finns det intresse att jag lägger ut detta för nerladdning via bittorrent?
O-redigerat och o-fulklippt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilket rookierace är det då?Mr K skrev:GSXR1100R filmade ca en timma från falken 050529 rookierejset. Finns det intresse att jag lägger ut detta för nerladdning via bittorrent?
Ja tack! Den vill jag se!Mr K skrev:GSXR1100R filmade ca en timma från falken 050529 rookierejset. Finns det intresse att jag lägger ut detta för nerladdning via bittorrent?
Var det inte ett kombinerat R600-R1000-race på Falken? Måste väl vara det i så fall.mah-tin skrev:Vilket rookierace är det då?
Hörrö du, den 29/5 var det 2st R600 och 1st R1000 raceÅterfallet skrev:Var det inte ett kombinerat R600-R1000-race på Falken? Måste väl vara det i så fall.
Jamendåså. Då finns det säkert lite osorterade filmsnuttar från alla rejsen skaru se. Fast du är nog inte med, då du körde så jäääla fort att GSXR1100RRRR inte hann med.mah-tin skrev:Hörrö du, den 29/5 var det 2st R600 och 1st R1000 race![]()
Real-arse skrev:Jamendåså. Då finns det säkert lite osorterade filmsnuttar från alla rejsen skaru se. Fast du är nog inte med, då du körde så jäääla fort att GSXR1100RRRR inte hann med.![]()
Biifer skrev:Filen ligger på DC hubben annars.
Biifer skrev:Filen ligger på DC hubben annars.
Ja sa ju att den sugerVictor skrev:Jag la till "amatör" till filnamnet för att den skulle spridas bättre....
Hoppas ingen tar illa upp.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=60768Seger skrev:Vad är hubbens adress?
håkan skrev:Okej då, jag får väl hjälpa till lite...
höger mysknapp, spara som...
Falkenberg amatör film
tanka så mkt ni kan![]()
Mr K skrev:funkar inte att tanka upp på piratebay just nu .... hmmmm
håkan skrev:Okej då, jag får väl hjälpa till lite...
höger mysknapp, spara som...
Falkenberg amatör film
tanka så mkt ni kan![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |