Fajerstårmen har smakat asfalt

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
Nu ser hojen ricktigt racig ut med repor och grejor :crash Efter att Micke och jag hade varit till Örebro och kört så åkte vi till en rondell i Karlskoga och skulle träna knäskrap.Gick satan så bra lyckades även skrapa HÖGER knäpuck så vi åkte till MC Donalds och posade med våra nyskrapade puckar.Sen så kom jag med den lysande iden att vi skulle köra några varv till.Gick inte lika bra då däckena var kalla så jag la omkull hojen på höger sida(hade följt Håkans råd att åka åt fel håll i rondellen :D )skadorna som blev var repad ljuddämpare trasig fotbromspedal trasig framblinkers repig sid,front kåpa styrände kopplingshandtag och lite repig motor.Även skinnstället ser numera ricktigt racit ut.Jag klarade mig helskinnad.Om någon undrar så kör jag halvförsäkrat så det här kalaset betalar jag själv.

Last edited:
Skit!!!
Faan vad tråkigt...
Men som vanligt, skönt att DU klarade dig iallafall :fakta

Passar nog på att avboka mina knäskraparlektioner från din körskola :D

KGA skrev:
Nu ser hojen ricktigt racig ut med repor och grejor :crash Efter att Micke och jag hade varit till Örebro och kört så åkte vi till en rondell i Karlskoga och skulle träna knäskrap.Gick satan så bra lyckades även skrapa HÖGER knäpuck så vi åkte till MC Donalds och posade med våra nyskrapade puckar.Sen så kom jag med den lysande iden att vi skulle köra några varv till.Gick inte lika bra då däckena var kalla så jag la omkull hojen på höger sida(hade följt Håkans råd att åka åt fel håll i rondellen :D )skadorna som blev var repad ljuddämpare trasig fotbromspedal trasig framblinkers repig sid,front kåpa styrände kopplingshandtag och lite repig motor.Även skinnstället ser numera ricktigt racit ut.Jag klarade mig helskinnad.Om någon undrar så kör jag halvförsäkrat så det här kalaset betalar jag själv.

Va fan gick kopplings handtaget åt skogen? sitter inte de på vänster sida på honda med? :crash

Mitt ställ e forrtfarande mer rejs än ditt...

tur att de gick bra med dej iallafall, ja blidde lite skraj ska ja erkänna...

fan va tråkigt :(

Inte roligt alls, men passa på att bygga om!
Det tycker jag man ska göra när man kvaddat
Köp en uppsättning blade kraschisar o tryck på
lacka sen allt mattsvart, när du lägger den nästa
gång är det bara att pensla på lite :crash

Ordna upp den till orginal kan du göra om du ska sälja den ;)

Re: Re: Fajerstårmen har smakat asfalt

MickeAson skrev:
Va fan gick kopplings handtaget åt skogen? sitter inte de på vänster sida på honda med? :crash

Mitt ställ e forrtfarande mer rejs än ditt...

tur att de gick bra med dej iallafall, ja blidde lite skraj ska ja erkänna...
Helt ricktigt Micke ska vara bromshantag och mitt ställ har jag axelskrapat det har inte du :D

NoicE skrev:
fan va tråkigt :(

Inte roligt alls, men passa på att bygga om!
Det tycker jag man ska göra när man kvaddat
Köp en uppsättning blade kraschisar o tryck på
lacka sen allt mattsvart, när du lägger den nästa
gång är det bara att pensla på lite :crash

Ordna upp den till orginal kan du göra om du ska sälja den ;)
Blade :confused: jag kör ingen sur radfyra utan en mycket manlig Fajerstårm men två cylindrar :rock

KGA skrev:
Blade :confused: jag kör ingen sur radfyra utan en mycket manlig Fajerstårm men två cylindrar :rock

manlig hoj kanske men inte manlig förare, för det är fan inte manligt att stöna och småle när blom kliar dig på pungen. :D

tur att det gick bra med dig i alla fall

Re: Re: Re: Fajerstårmen har smakat asfalt

KGA skrev:
Helt ricktigt Micke ska vara bromshantag och mitt ställ har jag axelskrapat det har inte du :D

nope, men min armbåge är somsagt skrapad...de e lite mer rejs, har du serpentino rossi åka med "axel skrap" kanske? va va va?

Re: Re: Re: Re: Fajerstårmen har smakat asfalt

MickeAson skrev:
nope, men min armbåge är somsagt skrapad...de e lite mer rejs, har du serpentino rossi åka med "axel skrap" kanske? va va va?
Nej för jag är den ända som kan det :crash

Re: Re: Re: Re: Re: Fajerstårmen har smakat asfalt

KGA skrev:
Nej för jag är den ända som kan det :crash

ja de vill ja nog påstå... Undra om man får nåra pluspoäng hos brudarna när man lagt hojen :confused:

å andra sidan e ju hojen de enda ja lyckas få omkull, men ja gjorde de jävligt bra iaf :D

Åhhh, vad onödigt, det sista varvet hade du kunna klarat dig utan :mad:
Det gick ju bra med dej men jag skulle gråta blod om jag la omkull min hoj kan jag säga :o
Tur att rörmokare tjänar så gruvligt bra nuförtiden, blir värre för SPEED att få hem kåpor & co innan posörsäsongen är slut...

Sicken osis :gråta

Skönt att du klarade dig bra! :tummenupp

Men fan KGA, nu är det slut-stuntat för din del.... Du kör ju som en galning. :crash :eek: Lugnt och sansat från och med nu. Säsongen har ju knappt börjat.

Tråkigt att du kracha... skönt att det gick bra.

Köp krachisar och lacka mattsvarta! Skaffa slippon!

Mattias650 skrev:
Skönt att du klarade dig bra! :tummenupp

Men fan KGA, nu är det slut-stuntat för din del.... Du kör ju som en galning. :crash :eek: Lugnt och sansat från och med nu. Säsongen har ju knappt börjat.
Man måste ju testa vad man klarar av och vart gränsen går anars lär man sig ju inget

Illa som fan att du la dig.
Skönt du klarade dig.

Skönt att du kör halvförsäkrat så inte resten av kollektivet får betala för misslyckade stunts ( halvt på allvar och halvt på skämt, faktiskt) synd bara att det drabbade just dig.

Idén med bladekåpor tycker jag var ypperlig. Fan så fränt med bladeutseende men med manlig motor :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT