FinskaNinjan
Back to 1000cc..
Funderar att skaffa Factorys Jet kit. Nu undrar jag vad skillnaden är mellan ett stock jet kit och race jet kit är?? Skillnaden i pris är ca 100euro så någon skillnad måste det ju vara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FinskaNinjan skrev:Funderar att skaffa Factorys Jet kit. Nu undrar jag vad skillnaden är mellan ett stock jet kit och race jet kit är?? Skillnaden i pris är ca 100euro så någon skillnad måste det ju vara.
FinskaNinjan skrev:Funderar att skaffa Factorys Jet kit. Nu undrar jag vad skillnaden är mellan ett stock jet kit och race jet kit är?? Skillnaden i pris är ca 100euro så någon skillnad måste det ju vara.
Tackar!R1 skrev:Jag köpte ett stock Factory till CBR:en. Skillnaden mellan Race och stock var att vid montering av race var man tvungen till att göra fysiska förändringar av förgasarna (borra mm). Jag ville kunna återställa mina förgasare så jag valde stock.
Har du varit upp pch kollat på http://www.factorypro.com/ och se om där är någon info? Kolla även med www.mcdoktorn.se.
Spara pengarna istället eller lägg dem på en bänkning med injustering istället. Det är säkert många som gillar dylika kit men jag tycker det är rena skiten. Det är nog hojvärldens mest överskattade tillbehör. De som märker stor effektskillnad och att hojen går mycket bättre hade förmodligen fått samma resultat om man bytt till nya orginalprylar istället för ett kit.FinskaNinjan skrev:Funderar att skaffa Factorys Jet kit. Nu undrar jag vad skillnaden är mellan ett stock jet kit och race jet kit är?? Skillnaden i pris är ca 100euro så någon skillnad måste det ju vara.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |