Fackapan Rask..

crf 450

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Hoj
crf 450
va snabb :D att roffa åt sig av de fackliga medlen... åt både sig själv o sin familj förståss..
Mig veterligen finns det bara 3 sätt att göra sig en hacka i detta land:Köpa bostadsrätten som oblidades från hyresrätt där du bor o sen flytta 2. Vinna på en trisslott (hur man nu gör det?) 3.Jobba inom riksdag o parlament alt. fackförbundens toppskikt för där är det fritt fram att ROFFA åt sig :yoparty

Vi/Ni andra kan fortsätta att betala in era skatter o fortsätta lyssna tålmodigt till chefens uttalande att "det avtalsenliga lönepåslaget på 4:66kr/tim" inte kan få bli jämna 5 spänn för det har man inte råd med!!

Kan inte det här få bli en fet klago/gnälltråd som man sen kan maila iväg till ex.vis. Byggnadsarb.förbundet?

Ps. Jag är lugn på sätt o vis för jag har aldrig betalat ett ruttet öre till facket!! Tack o lov!!Ds.

Tänk på att riksdag & fackliga företrädare är demokratiskt valda.
D.v.s. en demokratisk majoritet av befolkningen eller medlemmarna har godkänt dessa personer och därigenom även detta beteende...
Så går det när man väljer borgarsvin (inkluderat sossar). Men då är ju jag även en smula partisk i frågan. :rolleyes:

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN